Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 926 ggr
Allamej
0

Glädje!

Förhoppningsvis kommer Zolah förbi ikväll (ja det är åt den sena sidan men man kör inte i dagstemperaturen) med grabbarna som jag ska passa. Det kommer även att resultera i bebisar vilket alla parter utom råttorna har diskuterat länge och väl :D

Men att gosa med en hane igen…. särskilt från min linje… Får mig att gråta av glädje.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

bankfack
0

Åh, vad kul! Vilka ska bakas och vad blir det?

Zolah
0

Förhoppningsvis behöver råttorna inte länge på sig för att diskutera klart ;D

Ska bli jätte spännande ^^

Allamej
0

Den enda som jag är absolut helt säker på är Lilith, sen är det 2 st som jag skulle kunna ta vilken som och det skulle bli ungefär samma temp. på båda, sen har vi ju Fjollan.

Jag får känna efter i magen vem som är rättast och det kan jag bara göra när jag håller i Bly.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Calypso & Nike
0

Åh vad spännande :)

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

bankfack
0

Kärleksfest alltså. Mys! Blir spännande att höra vad som blir.

Allamej
0

Det blir Fjollan och Lilith :) Så blått, kanske lite siames, slätt dumbo och db. :) Men så go dom är! Pojkmage är det bästa att pussa på och dom här killarna är ju ena riktiga pusstroll allihopa. Synd att 2 av dom har totalfel färg….

Så dom kom igår och Bly är precis så go som man vill ha en hane :) Pussig och orädd. Jag plockade upp honom och enda reaktionen var "Oj ny människa :) Den kan vi pussa på"

Att jag har varit utan hanar så länge… fy fan… ursäkta språket men det är inte kul.

[Emma--]
0

Va roligt att det är bebisar på G ^^

Magda
0

åå så spännande med bebisbakande Kyss

Zolah
0

Jag är jätte hypad, hoppas det blir en massa goa gubbar och gummor :D

och jag storhåller tummarna för en manlig mes ^^( den meningen var udda ._. )

Dock känner jag redan kli i fingrarna efter pojkarna, som jag berättade för Veronicai morse - Så fick jag stor ångest för att buren var öppen och tom. Jag var helt hundra på att dom hade rymt, men sedan o´kom jag på att dom var på party i lycksele xD