Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 811 ggr
MarajLowajz
0

[OT] En fladdermus...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var upp till min lilla sommarstuga mitt ute i ingenstanset typ å märkte att det knastrade någonting mystiskt uppe på vinden. Tänkte 'Fan ifall jag har fått in råttor!' (alltså vildråttor hehe :P )

Så jag tog och ställde mig ute vid hallen och kikade upp och där satt han! Söt som ett troll och funderade på vafan jag gjorde där mitt i allting!

Fick tag på några foton också då jag hade kameran i handen och jag ääälskar deras lååånga öron. Dom ser så gosiga ut! ^.^

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

OttoIsTheShit
0

aw så söt :O

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

silverorm
0

Åhh så fin!Glad Var de fler eller bara en??

[Sara FE]
0

Åh, så söt! :) Vad roligt att du kunde komma så nära och ta bilder. Jag har själv bara sett fladdermöss flyga runt på behörigt avstånd. ;)

MarajLowajz
0

2# Det var omkring 5 stycken tror vi men det var bara den här krabaten som ville komma i närheten :P

3# Har en systemkamera med väldigt bra zoom =)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

chade
0

men oooh vad söt den var!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Jinaum
0

Åhhh bäbis!

zickan
0

Lite nice bild. Inte så vanligt att få så bra bilder på fladdermöss :-)

Vill du ha lite att göra så har du tips här LÄNK på hur man bygger fladdermus holkar :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Calypso & Nike
0

Det var en söt krabat.Glad

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Zolah
0
Banankaka320
0

Gullig! :D

mikeiko
0

Åh vad roligt! Liten Gremlin! xD

MarajLowajz
0

Jag är ganska sjukt nöjd med bilden faktiskt så det blir nog att man åker till stugan igen fast med bättre glugg och fotar lite extra mycket nästa gång =) Hade också turen med mig att han satt precis där och att han tittade in i kameran =)

-Albert Einstein