[OT] En fladdermus...
Var upp till min lilla sommarstuga mitt ute i ingenstanset typ å märkte att det knastrade någonting mystiskt uppe på vinden. Tänkte 'Fan ifall jag har fått in råttor!' (alltså vildråttor hehe :P )
Så jag tog och ställde mig ute vid hallen och kikade upp och där satt han! Söt som ett troll och funderade på vafan jag gjorde där mitt i allting!
Fick tag på några foton också då jag hade kameran i handen och jag ääälskar deras lååånga öron. Dom ser så gosiga ut! ^.^
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
aw så söt :O
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Åhh så fin!
Var de fler eller bara en??
Åh, så söt! :) Vad roligt att du kunde komma så nära och ta bilder. Jag har själv bara sett fladdermöss flyga runt på behörigt avstånd. ;)
2# Det var omkring 5 stycken tror vi men det var bara den här krabaten som ville komma i närheten :P
3# Har en systemkamera med väldigt bra zoom =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
men oooh vad söt den var!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Åhhh bäbis!
Det var en söt krabat.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
naww, ser ut som en liten pudding!
Gullig! :D
Åh vad roligt! Liten Gremlin! xD
Jag är ganska sjukt nöjd med bilden faktiskt så det blir nog att man åker till stugan igen fast med bättre glugg och fotar lite extra mycket nästa gång =) Hade också turen med mig att han satt precis där och att han tittade in i kameran =)
-Albert Einstein