Furet tower ( Endast bilder)
Nu skapar jag en riktig Furet tower tråd , där man BARA får visa bilder på dom.. så man slipper scrolla så långt ned för att hitta bilderna..
MVH Elin
Eller alltså , man får ju säga att nåns bur är fin o om man har nå frågor :P Jättefin bur hade du!
MVH Elin
Putt!
MVH Elin
Kom igen nu alla furet tower ägare! Vi vill ha mer bilder!
MVH Elin
Här kommer min Furet Tower. Precis nyköpt hämtade den i tisdags. Råttorna älskar denna buren
. Så detta är det bästa burköpet som jag har gjort
.
#8 Riktigt snygg! Vart köpte du den ? :)
MVH Elin
Tack så mycket
. Jag köpte buren på Guldfisken . Buren kostar 2575:-. Med frakt blir det 2800:-. På guldfisken visar de en vit bur. Men när jag öppnade mitt paket var båda lådorna gröna. De har så man kan förskottsbetala och kortbetalning. Jag förskottsbetalade. De skickade i väg mitt paket samma dag som de fick in min betalning. Så företaget är seriösa. Så jag hade buren på bara några få dagar. Är så nöjd med denna buren
.
#10 åh så d råkade också ut för det där "fel färg"-problemet? Jag beställde inte från guldfisken men hade räknat med en vit ändå, blev ganska besviken när jag såg att den var grön faktiskt :p
#11 Jag var besviken att de bara hade vit. Men jag ville så gärna ha en Furet Tower. Hittade ingen annan sida som hade ett bättre pris än guldfisken. Så jag blev så glad när jag öppnade paketet och den var grön
. Tråkigt för dig när du ville ha vit
.
#12 Haha jamen då vare ju iaf ett lyckat "misstag" för din del! 
Vill se fler bilder. :P
hmm , min kompis har inte fått samma färg på stegarna till hyllorna.. hyllorna är ljus gråa o stegarna är mörk gråa.. nån emr som fått så ? xD
MVH Elin
#15 det är faktiskt bara en stege som är mörk grå men för mig gör det inget. ^^
#16 men tänk om jag får det då.. haha jag kommer ju typ gå i taket :O *Matcha saker freak*
MVH Elin
Nu puttar jag denna tråd det alltid är kul och se andra likadana burar… få lite ny inspiration på inrednong mm.
Här är min furet bur. Högst upp bor mina 3 killar och längst ner bor 4 av Nicciz killar. Har en keramik kruka för hålet oxå
Måste säga att jag älskar den här buren! Och råttorna oxå för den delen :)

Min FT - dock så tröttnade jag ganska fort på luckan som gjorde att jag inte nådde nånstans i buren - konstig placering enligt mig. Iaf, gjorde om den så att det är bara att lyfta upp luckan och lägga den mot taket. Funkar felfritt och jag når heeeela buren nu :D Dock använder jag enbart översta då jag bara har 3 killar i den =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#24 smart! känner också att jag har lite problem att nå, speciellt när en stor gren går tvärt genom buren. Hur gjorde du? :)
Men är det inte jobbigt om du bara ska ska t.ex fylla på mat och måste öppna upp hela framsidan? mina 2 tjejer är rätt bra på att komma ut snabbt genom den vanliga dörröppningen :P
#25 nejdå, då använder jag bara minsta luckan när jag ska fylla på mat och om killarna står där nere så kan jag plocka ut dom en snabbis. Var mer tänkt ifall dom ligger längst in i buren och man inte når samt sen vid ommöblering och rengöring av handdukarna :)
Plockade bort dom 2 gröna sido-bur-hållarna sen tog jag ett par typ spännband - kommer inte ihåg vad det heter, har totalt hjärnstopp xD Dom är av plast åsså kan man spänna åt bra :P Iaf, tog bort de gröna sakerna, hakade på sido-gallret i krokarna längst upp på tak-gallret, sen tog jag de där plastspännena och spännde fast rejält. Sen kan man lyfta upp sido-gallret lite för att få in det i plasten igen där nere och sen har jag hakar som jag hakar fast så att de inte kan klämma sig igenom springorna där nere på sidan :P
enkel lösning och jag gillar det :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
# 26 Nu har jag testat att göra som du gjorde, och det är ju ett jättebra sätt! Jag har visserligen bara en furet xl så vet inte om det kanske blir mer ostabilt om man har en tower, men för mig funkar det superbra! Jättebra tips om man som jag svurit åt att man inte kommer åt i hela buren…
Önskar jag vore lite mer krativ så jag kunde komma på sånna bra lösningar på problem. :)
#27 Hehehe :P Jag är en ganska kreativ problemlösare på enkla sätt, varför krångla till det liksom? :P Har du mer problem så PM:a så kanske jag kan lösa det åt dig! :D
Bra att du är nöjd! Jag kallar den för Luck-lösning ala MarajLowajz :P
-Albert Einstein