Går baklänges!
Hejsan,
Min Saphira har de senaste två dagarna fått tokryck med jämna mellanrum då hon går baklänges/backar en bra bit. Nu menar jag verkligen en bra bit - hon gick i en cirkel på bottnen av buren ett varv eller två. Hon har t.o.m. backat upp mot gallret (med bakbenen på väg upp). Har ni varit med om detta någon gång? Var föregår i hennes hjärna?
Hundar kan ju bete sig så om de har epilepsi? :-/
Hur gammal är hon? Senil? Jag har en tant här som tror hon kan klättra ner ovanför
Ingången och svinga in sig som spider man

Hon är 1½. Hon ser fullt frisk ut annars. Det är det som är skumt. Hon donar på som vanligt och springer runt på vardagsrumsgolvet som om inget hänt. Vet inte vad hon pysslar med. Måste hålla lite koll på henne.
Mina råttor backar med ibland… oftast om man inte låter dom nosa på fingrarna när man luktar mat och klappar dom. Fast bara när man håller på med dom… skulle vara intressant med ett svar från någon som har ett ;o
you can't face the problem, if the problem is your face……
Vet att denna är gammal men min snart ettåriga hane beter sig exakt likadant. Igår i buren o nästan uppmot gallret, och idag när han hoppa ur buren sprang han över en meter baklänges. O inte bara det vanliga när dom backar lite. Vad är felet? I övrigt är han helt bra och frisk

Jag har ingen aning om vad det kan bero på! Min Fira gjorde bara det där i en dag eller så och gjorde det aldrig på nytt sedan så det var inget jag behövde tänka på mer. Så tyvärr vet jag inte. :S