Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 843 ggr
[Ratass]
0

chattråd?

Det skulle möjligen inte vara trevligt med en OT chattråd som är nålad? där man kan skriva vad som helst :) liksom spontana greher, känns så onödigt å skapa trådar fr nått litet som itne är en fråga heller.. det jobbiga blir dock att man får lov å låsa för långa trådar å skapa nya när de börja nrma sig 200-300 svar.. skulle det vara nått?

Banankaka320
0

Det hade varit kul :) Alla andra forum har det så och det funkar ju :D

mikeiko
0

Tar upp det med modsen och kollar vad de tycker, sen kan vi ju köra en omröstning för att se om intresset finns kanske :D

alexfifan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har sett det på många andra iFokus sidor, hade varit väldigt kul. :D

you can't face the problem, if the problem is your face……

Allamej
0

Ha en chattråd bäst ni vill men jag vill inte ha fler trådar nålade eftersom det då tar bort de icke nålade inläggen och det ser rätt oaktivt ut.

Sen så vet jag inte hur många trådar jag har missat pga mängden nålade trådar så chatta hur mycket ni vill, är den poppis så är den på framsidan hela tiden om inte så får ni bläddra bakåt och hitta åt den.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor