Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 631 ggr
Katoz
0

(S) siamesetöser

födelsedatum: 25/8-10 färg, teckning o hårlag: Hilja, sm sp. Hanja b-e sm rublp. Båda är släta och db. kön: honor kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 7 faderns namn, födelsedatum, vikt: bling-bling, russian blue hooded dumbo. Aug 2010, 550 gram moderns namn, födelsedatum, vikt: Nejli, B-e sm sp velveteen. aug 2010, 320 gram syfte med parningen el om det är omplacering, anledning omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: dessa charmiga tjejer kommer från min H-kull efter väldigt trevliga och friska föräldrar. Dessa har kommit tillbaka då Hilja hade svårt att gå ihop med små. Hos mig har dom suttit ihop i en plock på 10 honor och dom har skött sig helt perfekt. Dom har nu bort hos mig några veckor. pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 100:- för båda ort där råttan/råttorna finns telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): jag bor i Haninge, söder om Stockholm. Katrinlindberg_82@hotmail.com Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst Har tyvärr ingen dator så kan därför inte lägga upp bild, men lagt upp på Facebook sidan katoz Råttuppfödning.

Katoz