Bur placering?
Ja som rubriken lyder. Var har ni eran/era burar ståendes någonstans?
Vi har alla våra burar ståendes i vardagsrummet. Just nu 6 burar,hehe.
Honorna, hanarna, tjejbebisar, killbebisar, tingade killbebisar och sen våran ensam råtta Lotus bur.
Min FT står nedanför fotändan på min säng så jag alltid kan ha koll på alla råttorna.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Alla mina 4 burar står i mitt sovrum. Älskar att höra dom när jag ska somna! :)
// Lise
When nothing goes right, go left!

min FT med mina honor står i mitt sovrum/vardagsrum min sjukbur står brevid min säng & pojkarnas voljär står i köket
You can't spell Bitchy without Itchy
Mina bor i vardagsrummet :)
två burar i köket, så jag kan stänga in dem där så de får vara lös utan att snaska i sig alla goa sladdar från tvn, alla konsoller och datorer.. i vardagsrummet :P
3 burar står det just nu i mitt lilla rum :P
KöttbulleKorv
Har min FT med 4 grabbar i i vardagsrummet mellan soffan å skrivbordet. Mysigt att ha dom nära när vi tittar på tv plus att det är de rummet vi oftast är i :)
Har min furet xl mellan soffan och skrivbordet. Det är i vardagsrummet vi oftast är så buren står utmärkt där. :)
Tidigare hade jag råttorna i köket, sedan när jag bytte bur så fick jag flytta ut dem i vardagsrummet för att få plats.

Mitt mellan soffan och datorn i vardagsrummet, det är i det rummet vi är mest på dagarna och därför det ställe de får mest sällskap 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Har en bredvid tv'n och en bredvid datorn =) Hanburen är den vid tv'n och honburen är den vid datorn å allt inom 3 lätta steg :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Eftersom vi har så stora voljärer står de i hallen, i en nisch liksom, hallen är L-formad så vid kröken där toa är står båda voljärerna.
Men sen har vi två burar vid soffan oxå där parningar sker o mammor föder o ungarna växer upp.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ensamgrabben Smutte bor i vardagsrummet/sovrummet (bor i en etta). Han- och honflocken bor i hallen.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Mina två burar står i datorrummet för att det är där vi är mest
mina står i mitt rum, ungefär vid huvudändan till sängen:)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Mina två burar står i vardagsrummet nu då vi flyttade dit datorerna. Så vi är mest i vardagsrummet och då ska ratzen vara där vi är mest.
mina råttor står i mitt rum , vilket igentligen inte är så bra eftersom jag har allergi.
Vi har ett långsmalt vardagsrum, som är avdelat med en ikea-expedit; ena hörnan är tv- och soffhörna medan vi har piano, datorer och råttor i andra :)

Har alla mina burar i ett eget r8rum.
#19 Lyx! :)
Mina sex pojkar i en hornbachvoljär har sitt egna rum :)
#2 avis!! det är hopplöst att försöka somna utan öronproppar i mitt rum :)
Jag har min FOP lagos voljär på ena långsidan av mitt enda rum i lägenheten där det inte drar från fönster eller dörrar. väldigt social plats i lägenheten, dessutom :)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
#22 Haha! ^^
// Lise
When nothing goes right, go left!
i mitt vardagsrum mellan hall dörren och TVn, rätt bra plats tycker jag ^^
då ser man dom varje morgon och så fort man ska gå så man har alltid koll på dem :3
sedan får alla andra se dom med haha!
dom får inget drag eller så heller från fönster då det är så långt ifrån,plus så är det lagom varmt. så win win