Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 924 ggr
kobranvbg
0

Blöder och dålig balans

Jag har haft 2 råttor i snart 2 år,dom går jättebra ihop men för ett tag sedan blev den ena sjuk och när jag hittade henne hade hon ingen balans och var sönderbiten,jag behandlade henne och skiljde dom åt. hon återhämtade sig och dom gick bra ihop igen men för ett litet tag sedan fick jag ta över 2 till råttor och nu blöder 3 av 4 råttor i näsan. och hon med dålig balans har fått samma symtom igen. vad kan detta vara och varför blöder allihopa, Vad kan jag göra för att rädda dom? snälla hjälp!

[Sara FE]
0

Det röda runt nosarna är högst troligt snor. Jag tycker dock att du ska åka till veterinären med en gång, ifall de verkar sjuka.

[Sara FE]
0

Tillägg: Ifall de verkligen blöder ska du absolut åka till veterinären omgående.

Fawo
0

Det där med balansen låter jag någon annan svara på.

Men det röda i nosen är inte blod, utan det är en vätska som innehåller porfyrin som färgas rött när det kommer i kontakt med syre. Det förekommer oftast när råttor är förkylda. Nyser de något?

Tillägg: Du borde ta råttorna till veterinären och speciellt den med balansproblem då vi ej kan svara på så mycket mer än så.

// Fawo (;

Lamina
0

Hon med balansproblem, har hon huvudet snett?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

kobranvbg
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

tack för all hjälp! hon mår bättre nu och är på gång att bli frisk. kram