Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1546 ggr
[Alenzi]
0

(S) Stor bur :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu flyttar råttorna snart in i sin nya royal suite (wohoo!), så då är det dags att leta nytt hem till den gamla trotjänaren!

Buren jag säljer är av märket Imac. Den är 100 cm lång, 55 eller 60 cm bred och 90 cm hög. Enligt burräknaren rymmer den 8 råttor, om man klickar i det mest generösa utrymmet.

I affär har jag sett den för 2000 och uppåt, på nätet har jag hittat den för 150 euro som billigast, i en tysk nätbutik. Mitt pris: 750 kr, avhämtning sker i Helsingborg, den 29:e juni eller senare.

Den säljes komplett med alla delar som krävs för att sätta ihop den, och med i köpet följer dessutom tre hyllplan i plast och två stegar. Även de i plast :)

Buren har absolut inga defekter som påverkar funktionen, inga hål eller så - däremot finns det lite kosmetiska skavanker, dels sådant som invånarna lämnat efter sig (i form av ytliga(!) gnagmärken) och dels en aning böjt galler på vissa ställen och så. Den är så klart skrubbad och ren och fin vid försäljning :) Tror måtten på den är ca 40 cm i höjden, och i övrigt 100*60 (vilket det nu är) när den är isärplockad.

xxmammaxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den va snygg! synd du inte bodde närmare.

[Alenzi]
0

Brukar vara så, när det dyker upp någonting man vill ha :P

Magda
0

åååh jag hade behövt den *s* men är fattig de närmaste månaderna så ny bur får vänta tyvärr :/

[Alenzi]
0

#2 är applicerbart på #3 också..

[Alenzi]
0

Finns några få spekulanter men än så länge inga definitiva bud :o

[Alenzi]
0

Marknaden för begagnade burar känns plötsligt väldigt mättad? :P *putt*

flikka83
0

Hade kunnat hämta den i Gbg men som andra redan sagt, det är lite långt borta.. =/

[Alenzi]
0

Jag kan tyvärr inte frakta den till Göteborg.. Hoppas någon i södra Sverige blir bursugen snart :)

madilicious
0

Lämnar ett avtryck så jag hittar tillbaka hit ska fundera en stund men hade verkligen behövt den. Ska prata med sambo

// Madelene och Pälsbollarna

Sajtvärd på Camping

Medarbetare på Omplacering och Gecko

[Alenzi]
0

Ett par dagar till, sen åker den här på blocket :)

[AlboKaniner]
0

Ohh, precis vad jag letar efter om man säger så :D! Jag bor snett ovanför Ängelholm och vistas i Hbg nästan dagligen, hade jag haft pengar till det så hade jag kommit och hämtat den så snart som jag bara kunde! Men tyvärr så är jag lite för pank för den just nu :(!

[Alenzi]
0

#11 Om du är 100% säker så skulle jag eventuellt kunna hålla den till dig, förutsatt att det endast är en kort tid som budgetten inte tillåter burköp? :P

[Alenzi]
0

"Tack för din betalning!"

Sådär, nu ligger Imac'en snart på blocket.. Kommer faktiskt sakna den o.o Vem knyter egentligen emotionella band till en bur? XD

Itchy
0

:P jag har ett emotionellt band till min "skitbur"

jag har en grön ferplastbur som jag har haft sen 08, och den är jag så knuten till så att jag inte har hjärta att göra mej av med den ;)

så du är inte ensam

You can't spell Bitchy without Itchy

Cristina_A
0

Jag köper den 100% om den kan levereras till sthlm på något sätt :)

[Alenzi]
0

#15 Det får vara upp till dig att undersöka isf om det finns en transportlösning :)

[Alenzi]
0

Heeeelt fel tid att sälja saker :P Men skam den som ger sig! XD

[Alenzi]
0

Buren finns fortfarande kvar Oskyldig

[Alenzi]
0

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLD! Cool

Råttis
0

Grattis Cool