Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 1170 ggr
[mysvensk]
0

RÅTTRÄFF: Västerbotten/norrbotten

Det skulle vara kul om även vi långt bort från kronoberg skulle kunna ha en råtträff. Förvånar mig inte mycket om det bara blir jag och Zolah, och om vi har tur Huldan. Men man kan ju alltid försöka!

Jag kan bara i slutet av Juli/i början av Augusti, då jag först är bortrest och sen flyttar. Så datum kan vi ju bestämma tillsammans!

Jag föreslår Skellefteå, då kan vi vara i parken om det är fint väder, och annars vara hos mig.

Ta med er minst en gulleplutt! (vill/kan ni inte ta med så får ni självklart komma ändå!)

Thawelin
0

Är kanske intresserad men de är en bit att åka upp till skellefteå från umeå med råttorna ^^

//Jacqueline Thawelin

[mysvensk]
0

Synd:/ Umeå är dock inte så lämpligt om man ska bjuda in både norr och västerbotten

sockerrattan
0

#2 vadå?

Synd:/ Umeå är dock inte så lämpligt om man ska bjuda in både norr och västerbotten

Umeå är Västerbotten!

Mia//

Zolah
0

jag är sugen ^^

vilka kön bör vi ta som dom andra föreslog så kan det vara bra att hålla sig till bara tjejer / killar

[mysvensk]
0

#3 Umeå ligger verkligen inte centralt om man ser till både norr och västerbotten:p

#4 Jag röstar på pojkar

Allamej
0

Centralast är ju Lycksele :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Zolah
0

#5 ( lol vi har ju bara pojkar xD )

Skulle gå i lycksele, jag är ju på väg dit ändå Oskyldig

Bara nu det är skabb och inget annat elände >_<

Zolah
0

undrar om detta är nåt man kan ta och banda till radion med lite intervjuer? men då skulle det passa bäst om det var i skelle

Allamej
0

Dom har bärbar mic och inspelare Zolah… och dom skulle nog gladerligen låta dig ta en sådan… :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Zolah
0

Jag vet Allamej, men jag blir mindre nervös ju kortare bit jag lånar den xD ( vill inte glömma den )

Allamej
0

Om alla hjälps åt att komma ihåg den så kommer du inte att glömma den :) Jag lovar :D

Zolah
0

Måste iafl först bestämma when, how and where innan jag kan bestämma/fråga om det går bra :)

innan juli måste iafl bli för då stänger radion.

Allamej
0

Välj en dag som inte är så godisregn varm….

[mysvensk]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skulle vara kul med radio:)

Waka
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag skulle gärna komma men Skeå är lite svårt om inte pappa får för sig att åka till hans tjejs föräldrar och dom vill ha med mig.
Men umeå eller lycksele är lättast för mig.

// Lydia.

Take it or leave it!

Ljaede @ bilddagboken
http://ljaede.tumblr.com/
http://bangbangbang.blogg.se

Zolah
0
[Emma--]
0

Åh va roligt. Men jag kan mest troligt inte ändå.

AnneN
0

Hade varit jätte kul, men tyvärr kan jag absolut inte åka längre än till Ske-å (pga ekonomin) om ens det.

#17 Kanske kan vi lulebor träffas och ha trevligt själva om vi inte har möjlighet att ta oss till denna träff?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Emma--]
0

#18 Det låter som en idé! :) Finns det fler än vi tro? haha.

AnneN
0

#19 Jag har för mig att det ska finnas iallafall 1 eller 2 till från Luleå här.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Zolah
0

- knuffar -

Inget roligt om detta bara dör ut för att ingen tar tag i det

Thawelin
0

Vet någon något mer om de här? Blir de något?

//Jacqueline Thawelin

Huldan
0

Jag är absolut på om det är i skellefteå :D Är ledig hela veckorna fram till sista veckan i juli. Då är jag ledig helger. :)

Zolah
0

Jag vet inte, jag kan iafl inte vara med förens jag kommit tillbaka från skåne.

Allamej
0

Och inte jag om det inte är i Lycksele….

Thawelin
0

För mig funkar de bäst i Lycksele då jag möjligtvis har sovplats också..

//Jacqueline Thawelin

Zolah
0

lycksele skulle funka om det går att tajma in då jag åker med Bly till Allamej :3

Huldan
0

Låter som om det är en rba ide med en i lycksele och en i skellefteå ;)

Fawo
0

Jag är i lyckseletrakterna vecka 28-29 :)

// Fawo (;

Zolah
0

båda funkar för mig, vill gärna möta fler rått fanatiker :3

MoaL
0

Åh, det här har jag missat! Jag skulle gärna vara med om det blir i Skellefteå, även om ingen av mina råttor får följa med. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Allamej
0

Fawo, är du motorintresserad?

Fawo
0

#32 nej, har ej något sådant intresse :-)

// Fawo (;

Allamej
0

Hästarna?

Fawo
0

Glad

// Fawo (;

Allamej
0

Hästveckan snart… vet inte exakta datum