Jahaja...
Här har man varit ute hela dagen och druckit gott sen 10 imorse och åkt Big Lake Run uppe i dalarna. Åsså kommer man hem och märker att råttburen är tom… Panik? Ja lite då…
Öppnar luckan upp till mina ugnsformer i skåpet och jovisst. Då ligger alla 5 råttor uppe på gräddhyllan och njuter i min största pajform, alla kollar upp och har minen 'Vi har det bra här vi!'
Kollar runt lite runt köket och inte mycket finns det kvar av brö't. Nehe tänker jag och kikar vidare vad dom har gjort under hela dagen.
Några blommor, det har jag inte heller kvar, sladden till min datamus har dom också haft roligt med.
Åsså självklart har de bitit av gardinen och bäddat så fint i luckan som varit öppen.
Ja, det är då tur att man inte har en stor hund som pissat ner soffan iaf!
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Haha glada och nöjda råttor iallafall ;)
// Lise
When nothing goes right, go left!
Haha, oj. Nöjdaste råttorna i hela världen kan jag tänka mig.
Synd att du inte fotade dem när de låg i ugnsformen, det måste ha varit obetalbart ^^
Men så kanske man inte tänker på kameran när man springer och letar efter sina små älsklingar.
Absolut var det nöjdaste råttorna någonsin.
2# Njae, tänkte inte alls på kameran för jag var ganska onykter också så även om jag fått tag i kameran så hade jag nog ändå inte fått in alla inställningar så det blev bra bilder :p
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Haha, största pajformen, kan inte sluta skratta åt det :D Klart dom var nöjda!
Några råttor som jag hade förr hade tagit sig ut när jag inte var hemma, dom hade lagt sig och boat i en låda med foton -.-
4# hehe, ja jag kunde inte sluta le åt det heller när jag hittade dom :P
Aww åsså foton som man inte kan återställa heller antar jag?
-Albert Einstein
*datan dum*
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#5 Precis, gamla foton utan negativ.. Men dom blev väl helt överlyckliga när dom hittade en skokartong som dessutom redan hade massa bomaterial i, bara att bädda loss! ;D
Jag skulle ha gått sönder totalt. Jag är väldigt nostalgisk av mig, och är väl det närmaste hoarder när det kommer till fotografier…
#8 Mjo, jag blev rätt ledsen först, det var många foton som var naggade i kanterna och kissade på. Det var en av dom som hoppade upp i min prydnadshylla en gång med och rev ner massa glasgrejer jag fått av folk, bla saker min syster har blåst själv. Kändes väl också lite sådär.. Numer har man lärt sig att ha viktiga grejer långt utom räckhåll för dom små marodörerna :)