Ångest! D:
Jag har gjort någonting jag verkligen inte borde gjort… Eller nä. Det är inte katastrof, det bara känns så. Kanske kommer lämna ett vakuum på kontot ett tag framöver…
Jag har beställt ett RSD! Och sitter nu och panikar lite grann, för det är så himla mycket pengar XD För en struntsak som en råttbur! Men jag har varit sugen så länge, och jag kommer sälja IMAC'en vi har nu och förmodligen dra in en okej slant på den. Men suck.
Vet dock att både sambon och jag kommer bli nöjda med uppgraderingen när den väl kommit, men så länge det bara står som negativa siffror i ett mail så känns det verkligen inte bra! :P
Kände samma när jag beställde min, men helt klart värt det, enligt mig 
// Fawo (;
#1 TACK!
Får försöka lugna mig. Blir alltid så här när jag köpt nåt dyrt. Studentlivet sätter sina spår.. :P
Haha ja, det är ju lite svårt då!
Jag går själv i gymnasiet, tjänar ingenting. Men hade lite pengar över, och lånade resten av sambon xD Så ivrig var jag på att beställa den!
// Fawo (;
Ja, det var väl nåt liknande.. 
Lite liknande var det för mig:P
Men det kändes bättre när jag väl fått hem den ^^
Hoppas du blir nöjd!
Nu är den häääär :D Väcktes av ett GLS-bud imorse, som klagade lite över att han fått släpa runt på mitt 45-kg tunga paket.. Lägenheten är lite svår att hitta
Var så klart tvungen att öppna och kolla, allt ser helt och fint ut, där är ett litet skrapmärke på bygeln som skall hålla hyllplanet annars tror jag den är intakt. Har inte räknat skruvar och småplock än, det gör vi nog när vi monterar den om en vecka :D Skall bli intressant att släpa ut den till bilen, monsterpaketet.. O.O;
Vad skojjigt!
O ja veeet, paketet är hur tungt som helst… 
// Fawo (;
Hur lång tid bör man räkna med att det tar att sätta ihop eländet? Skall hämta en liten ny dagen efter att jag åkt till Sverige, vore ju fiffigt om de kunde flytta in i en helt ny bur allihop för att underlätta introduktionen lite, men frågan är om det är för optimistiskt att tro att man hinner med det på någon timme samma kväll som jag kommer hem? XD
Vi satte ihop den på en halvtimma… Skulle gått fortare om vi fått rätt manual xD Allt stod i fel ordning!
// Fawo (;
Vi fick faktist ihop den jättesnabbt.. :)
Vi fick typ en gammal manual. Om man följde den så glömde man en massa saker man skulle gjort medans man byggde. T.ex sätta piggar mellan hyllplanen där skruvarna ska sitta osv, de stod inte med på manualen. Så då fick man skruva isär hela igen o börja om typ 3 gånger
// Fawo (;
För mig tog det nog fem timmar, men så gjorde jag allt själv, det var ett skruvhål som inte fanns och så hade jag vissa delar som var trasiga…
Så det tog lång tid att få ordning på hur jag skulle lösa allt.
#12 men usch så lång tid! Tråkigt att de ska strula så mycket med alla delar som ska vara med
Och speciellt om man ska montera ihop ensam
// Fawo (;
Jag har visserligen för mig att jag hade en matpaus mitt i allt också;)
Men ja, det tog väldigt lång tid.
De två töserna älskar verkligen sin nya bur, och det gör jag med, hur fantastiskt är det inte att kunna öppna hela sidan och komma åt precis överallt? :D
Dock var den ett ELÄNDE att sätta ihop. Som så många andra hade vi problem med igenslammade skruvhål som fick borras upp, och den medföljande skiftnyckeln (heter det så?) till hjulen var fullständigt värdelös och gick av.. Vilket resulterade i att ett av hjulen endast är halvt isnurrat, jag får försöka låna en nyckel av pappa.. :P OCH en av våningsplanshyllornas hållare var böjd, jag skall skriva och gnälla av mig lite till zooplus. Men i det stora hela är jag nöjd, mycket nöjd ♥
vad fint det blev! en sån vill jag med ha..får börja spara tror jag 
#16 Den är underbar, och visst är den dyr men när man väl tagit steget ångrar man sig inte (eller okej, när den väl kommit och står färdigmonterad) :)
Det låter som att du hade ungefär samma problem som jag då :P
Men visst är den fin ^^
Jättesnyggt! :D