Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 1000 ggr
Råttis
0

Råtthemsida

Jag hade nu tänkt att starta en egn hemsida som ska givetvis handla om råttor. Kan ni möjligtvis komma med förslag där man kan skapa snygga men praktiska och enkla hemsidor antingen gratis eller rimliga priser?

Tacksam för svar Skrattande

Fawo
0

Weebly.com :) där har jag min hemsida.

// Fawo (;

Råttis
0

Tusen tack för tipset Skrattande

Zolah
0

om du rent av vill ha ett forum kan du ju testa proboards. brukar göra små privata där

Banankaka320
0

Weebly.com rekomenderar jag också (a)
Men jag har hemsida på one.com, dock kostar det

Råttis
0

#3 nej inget forum, jag är bara ute efter en egen hemsida.

Testar nu weebly.com

zickan
0

Jag gillar webs.com, one.com, weebly.com och en till som jag aldrig mins adressen till. Katoz har iaf sin på den

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Råttis
0

Tack alla för bra svar. Ska testa mig fram, eller så ber jag min kära svåger att hjälpa mig och skapa en helt egen. Får se hur det blir. Tycker ju annars det är kul att sitta och pilla och dona med hemsidor och bloggar Skrattande

Råttis
0

Nu har jag valt vart jag ska bygga min hemsida.

Men nu har jag en liten fråga igen till er. jag undrar om det finns några här med bra kameror som skulle vilja dela med sig av lite bilder till mig på sina älsklingar som kommer att finnas med på min hemsida. Självklart kommer jag att lägga upp bilder på mina egna pälsklingar, men jag tänkte lite mer på bilder råttorna till exempel leker ärtdykning, putsar varandra, lite olika färger, där råttorna softar i en stor klump i en hängmatta med mera. Anledningen till att jag söker sådana bilder är att det ska passa ihop med den fakta jag skriver om att äga och ta hand om råttor, om ni förstår vad jag menar. Till exempel om jag skrivor info varför man måste ha minst två råttor så hade man kunnat sätta in en bild där ens tor klump med råttor ligger i en hängmatta och myser med varandra. Eller om man vill visa tips på olika lekar så kan man tex lägga in en bild där råttor dyker efter ärtor.

Som sagt jag har bilder på mina egna råttor, men ärligt en skit-taskig mobilkamera så bilderna är suddiga och inget alls jag vill lägga in på hemsidan. Så känner ni för att dela med er av era bilder som kommer att läggas och presenteras på min hemsida så skicka gärna ett pm med bilder, eller till min mejl moonraven@live.se.

Tack på förhand Glad