[OT] VARMT!
Sitter just nu i radions skivarkiv och lyssnar efter trasiga låtar ( urk ) och ute är det 27 grader( skellefteå), ni kan ju tänka er hur gosigt det är då ^^;
Tror jag ska ut sedan när jag kommer hem och låta rådisarna träffa gräset en stund :)
Hur varmt är det hos er? och vad planerar ni att göra?
Japp 27 grader i skuggan här i stockholmsförorten med. Vågar inte ens tänka på hur varmt det är i solen xp
Hade tänkt åka och handla…men lär ju svimma av värmen. Urk. Förstår mig inte på folk som är helt "åååååååååååh vilket häääääääärligt väääääääääder vi haaaaaaaar". Här sitter man med fläkten riktad mot mitt överhettade huvud haha
vi har 31 nu T_T jag är ingen som gillar sol direkt.
men typ xD ' Oh Linda är det inte mysigt, kom och sola med oss :D '
T_T - Nej vill it! *gömmer sig i mörkret*
28,2 i skuggan här *döööör* älskar min takfläkt och råttorna med. (Vara, mellan trollhättan och Lidköping)
Skall nog ta och försöka frysa in lite små flaskor när jag får chansen. Dock är frysen rätt överfull för tillfället.
Så som jag är kan jag btw säga att jag ser ut som en vampyr på stan förtillfället. Runda svarta solglasögon med spegel glas, långt hår så man ser knappt mig, svarta kläder och extremt blek hy. Dessutom ljuskänslig. *hisch!!!!*
They only come out at night :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här har vi 28 i skuggan,
och ut i solen med råtterna får vänta då jag beställt sele till alla men dom har inte kommit än..
Men det är ju hemsk att det inte fläcktar, man får så ont i huvudet.
#3 hehe var som en kompis " kom ihåg att dricka myckey blo… vatten! "
jag är inte heller så himla färglad av mig xD dock så springer jag med kjol och grejjer idag ( folk ser förvånade ut :c )
Min garderob innehåller direkt inte kjolar. Har dock blåa jeans med. Men i övrigt… svart svart svart svart.
jag har hela två kjolar som bara dyker fram då jag känner jag kan simma i princip xD
svart <3
Det är varmt och gott i Helsingborg med och jag njuuuuter ^^ (… av att ha en lägenhet som inte blir en bakugn så fort solen tittar fram!)
men det skall ju bli kallt redan imorgon igen så det vore nog inte så dumt att våga sig ut och få lite d-vitaminer :o
jag vill bara att solen ska komma då jag är i skåne, för då ska det badas och umgås med hjärtat :)
sist jag kollade var det 32 ;P men är på mallorca XD igår 36 :D
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Hemma hos mig har det varit omkring 34 grader i skuggan och morsan sa att det var 43 grader i solen på jobbet xD Rättvik, Dalarna. Själv gömmer jag mig inomhus och mina råttor har fått lekt med vatten med iskubar i, blött som satan vart det efteråt men oj oj va lyckat det var enligt alla mina sötisar :D
Ikväll blir det bio, Transformers 3 3D och bad med älsklingen :D *längtar*
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
27 grader, enligt vädergrejen på datorn. Har ingen vidare lust att masa mig ut och kolla, kan tänka mig trevligare sätt att förgås på. Jag häckar nog framför datorn och TVn tills det blir lagom varmt att gå ut. Sen kanske jag drar ner till sjön och badar. Fast det var ju ingen dum ide att ta med sig råttorna ut nu när det är varmt och "skönt", det kanske jag passar på att göra. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Lycksele har det varmast i länet igen… tack och lov så har mina tjejer en fläkt uppe på buren för att det inte ska dra men det cirkulerar luften, sen så får dom kall vattenmelon.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Bor också i Skellefteå, och har 30,6 i skuggan. Alldeles för varmt! Jag gick precis ut på balkongen för kolla till min mossa, och det kändes precis som att gå ut i utlandet. :S
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Jag har flätat ur mina dreads och klippt kort 20-tals frilla tills att det blir dreadsväder igen :)
Har ingen koll på hur varmt det varit idag. Jobbade kväll och sov till typ 12-13 :-P
Sedan ut med hundarna och dö lite. Släpa dom till jobbet och snart ska jag hem. Sätta mig på balkongen i kväll/natt när det är svalt och njuta lite med djuren. Även fota lite bebbar och updatera hemsidan
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.