GLAD MIDSOMMAR :D
Glad midsommar på er alla :D
Jag har funderingar … får råttor äta sill & lax? Kan tänka mig att sillen kan vara för salt men okryddad lax då? Ska smugla med en påse till matbordet och ta massa mat till dem också (a)
Glad midsommar! :)
Här bjuds det på favoriten torkade bananer, ägg, janson, potatis, köttbullar osv… :)
Har själv funderat lite om fisken som finns på bordet men har inte vågat ge något.
Glad midsommar på dig också!
Lax lär gå bra men inte sill, lax är ju också väldigt nyttigt för dom små pälsbollarna :)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
ge dom inte mängder bara menar, om den är gravad etc så är den ju väääldigt salt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Glad midsommar :)
tycker dem om okryddad lax så e d ju bra, Sj hatar ja lax *urk* :)
Glad midsommar.
Här bjuds det på kokt potatis, kokt skinka och sommarsallad 
Glad midsommar allihopa! :D
DOH!
Glad midsommar xD
Vi har inte börjat äta än gaaah!! Sen har vi för lite gräddfil :o
mina får favoriten, hela räkor XD
Nu ligger mina killar helt utslagna efter maten. ^^
Mina med xD
Midsommarmat … rostbiff med gräddfil får duga :) fast inte åt råttisarna, de blir icke bortskämda i år :(
Glad midsommar till er alla!
you can't face the problem, if the problem is your face……
Potatis. Jordgubbar. Sockerärtor. Utskott av ngn växt. Tomat. Och lite lax fick dem om jag minns allt. Lax var jättepopulärt hos vissa och andra ville inte ens smaka xD
Mina grabbar och tjejer älskade potatis kokt skinka och gräddfil. Nu ligger alla nöjt i sina hängmattor och jäser 
Glad midsommar ^^ Mina fick rester ifrån middagen som inte alls var traditionell utan bara trevlig.
Stekte upp äggvita som blev över, väldigt spännande sade råttorna. Pasta, ungsrostat bröd, smörsteks sparris i små mängder osså ruccola sallad. Nom nom nom säger det i buren ^^ Jag e fet. Dom är feta. Alla trvis å mår gott XD
Också massa tjockisar här :D ätit flera gånger! Blir inte mätt! Händer så ibland och det är väldigt gött när det är god mat överallt (a)