Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 859 ggr
Banankaka320
0

GLAD MIDSOMMAR :D

Glad midsommar på er alla :D

Jag har funderingar … får råttor äta sill & lax? Kan tänka mig att sillen kan vara för salt men okryddad lax då? Ska smugla med en påse till matbordet och ta massa mat till dem också (a)

Doll
0

Glad midsommar! :)

Här bjuds det på favoriten torkade bananer, ägg, janson, potatis, köttbullar osv… :)
Har själv funderat lite om fisken som finns på bordet men har inte vågat ge något.

MarajLowajz
0

Glad midsommar på dig också!

Lax lär gå bra men inte sill, lax är ju också väldigt nyttigt för dom små pälsbollarna :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Zolah
0

ge dom inte mängder bara menar, om den är gravad etc så är den ju väääldigt salt

xxmammaxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Glad midsommar :)

tycker dem om okryddad lax så e d ju bra, Sj hatar ja lax *urk* :)

Råttis
0

Glad midsommar.

Här bjuds det på kokt potatis, kokt skinka och sommarsallad Glad

mikeiko
0

Glad midsommar allihopa! :D

Zolah
0
Banankaka320
0

Vi har inte börjat äta än gaaah!! Sen har vi för lite gräddfil :o

[Ratass]
0

mina får favoriten, hela räkor XD

Doll
0

Nu ligger mina killar helt utslagna efter maten. ^^

Banankaka320
0

Mina med xD

alexfifan
0

Midsommarmat … rostbiff med gräddfil får duga :) fast inte åt råttisarna, de blir icke bortskämda i år :(

Glad midsommar till er alla!

you can't face the problem, if the problem is your face……

Banankaka320
0

Potatis. Jordgubbar. Sockerärtor. Utskott av ngn växt. Tomat. Och lite lax fick dem om jag minns allt. Lax var jättepopulärt hos vissa och andra ville inte ens smaka xD

Råttis
0

Mina grabbar och tjejer älskade potatis kokt skinka och gräddfil. Nu ligger alla nöjt i sina hängmattor och jäser Kyss

Jinaum
0

Glad midsommar ^^ Mina fick rester ifrån middagen som inte alls var traditionell utan bara trevlig.

Stekte upp äggvita som blev över, väldigt spännande sade råttorna. Pasta, ungsrostat bröd, smörsteks sparris i små mängder osså ruccola sallad. Nom nom nom säger det i buren ^^ Jag e fet. Dom är feta. Alla trvis å mår gott XD

Banankaka320
0

Också massa tjockisar här :D ätit flera gånger! Blir inte mätt! Händer så ibland och det är väldigt gött när det är god mat överallt (a)