Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 1077 ggr
Lilith
0

Morfin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag lät Morfin somna in idag. Jag har nog fortfarande inte riktigt förstått att det har hänt.
Hon var fin min lilla tjej, men lite nervös förstås. Alltid snäll och väldigt envis. Brukade alltid klättra uppför mina byxor när jag stod ute i köket.
Och det absolut bästa som fanns var pingisbollar, ärtor och att få tugga i sig mattes ägodelar. Hörlurar var en riktig delikatess.

[Sara FE]
0

Beklagar sorgen. :(

mikeiko
0

Aw. Beklagar :(

Banankaka320
0

Vila i fred lilla råtta

Lilith
0

Tack <3

[morat]
0

R.I.P <3

Usch, jag börjar alltid gråta när jag läser sånt här, och när ägaren förklarar sin kärlek till råttan, det är så sorgligt :(

Lamina
0

Finaste Morfin! Vila i frid lilla vän… Gråter

Beklagar sorgen.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Arrowhead
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vrf? Va hade hänt? Morfin var väl inte så gammal, eller? Rynkar på näsan

Lilith
0

Jag brukar aldrig läsa andras såna här inlägg, just för att det gör mig så ledsen. Och så brukar jag aldrig riktigt veta vad jag ska skriva.

Tack Lamina.

Nej, hon var inte särskilt gammal egentligen.
Hon hade haft problem med andningen väldigt länge, jag fick kortison att ge henne som hjälpte väldigt bra för en tid, sedan blev problemen ännu värre och kortisonen verkade inte fungera.
Jag hade uppe dem i förrgår och kände att det var dags när hon bara satt och andades, bajsade i min pojkväns knä och mest sov när de vistades i buren…

Arrowhead
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men åh, va synd.. Lider med dig! Gråter

cosmonita
0