Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 854 ggr
Nemii
0

"Klätter-tråden"

Har ni några bra tips på "Gör-det-själv" inredning? Något man kan göra med tomma förpackningar osv? Tänkte piffa upp buren lite åt mina klättergalna små råttor..
Dela gärna med er! Skrattande

Ninja
0

Vinställ i trä är toppen att klättra på - tycker iaf mina råttor. De är rätt billiga och när de börjar bli för stinky av kiss (trä suger ju åt sig) så gör det inte speciellt ont i plånboken att köpa nytt.
Är väl det jag kommer på nu.. :)

Taci
0

Jag köpte nån mojäng på Ikea sist, som man skulle ha påsar i eller nåt sånt tror jag, ur serien Rationell. Har dock inte provat den än, ska sätta in den i deras nya bur jag håller på å bygger. Såhär ser den ut iaf :P http://www.ikea.com/PIAimages/23137_PE107943_S3.jpg

Kan tillägga att den var ganska stor, ser inte så stor ut på bilden:P

Nemii
0

låter bra :) kanske ska pröva någon av dom. Har hört att ÖB ska vara ett riktigt fynd-ställe också

gulzebra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En gammal lampskärm inklädd i en handduk eller annat tyg och upphängt i taket blir ett finfint krypin och utkiksplats ^^

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Nemii
0

Hihi, va söta! Oskyldig 

Tack för tipsen! :)

Taci
0

#1 , vart hittar du de billiga vinställen ? :)

Ninja
0

#6 Man kan hitta dom lite var som helst. Ett har jag köpt på IKEA för 29:-, två andra har jag fått så de vet jag inte hur mycket de kostade.. men de såg billiga ut. ^^