"Klätter-tråden"
Har ni några bra tips på "Gör-det-själv" inredning? Något man kan göra med tomma förpackningar osv? Tänkte piffa upp buren lite åt mina klättergalna små råttor..
Dela gärna med er! 
Vinställ i trä är toppen att klättra på - tycker iaf mina råttor. De är rätt billiga och när de börjar bli för stinky av kiss (trä suger ju åt sig) så gör det inte speciellt ont i plånboken att köpa nytt.
Är väl det jag kommer på nu.. :)
Jag köpte nån mojäng på Ikea sist, som man skulle ha påsar i eller nåt sånt tror jag, ur serien Rationell. Har dock inte provat den än, ska sätta in den i deras nya bur jag håller på å bygger. Såhär ser den ut iaf :P http://www.ikea.com/PIAimages/23137_PE107943_S3.jpg
Kan tillägga att den var ganska stor, ser inte så stor ut på bilden:P
låter bra :) kanske ska pröva någon av dom. Har hört att ÖB ska vara ett riktigt fynd-ställe också
En gammal lampskärm inklädd i en handduk eller annat tyg och upphängt i taket blir ett finfint krypin och utkiksplats ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Hihi, va söta!
Tack för tipsen! :)
#1 , vart hittar du de billiga vinställen ? :)
#6 Man kan hitta dom lite var som helst. Ett har jag köpt på IKEA för 29:-, två andra har jag fått så de vet jag inte hur mycket de kostade.. men de såg billiga ut. ^^