Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1108 ggr
Magda
0

Alenzi....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…här kommer några bilder åt dig Tungan ute

Magda
0

lilla Gun (var det va??)

Magda
0

Kyss

[Alenzi]
0

XD Jag har en egen tråd! *blir lite lätt megalomanisk*

Tack söta du :* Vad fin hon är, min lilla Gun :)

Magda
0

jaaa och jag kommer att proppa tråden full med bilder *s* här kommer en bild från när tjejjen inte var så stor.. en suddig bild visserligen Kyss

[Alenzi]
0

Lilla sötisen :) Hur mycket fart är det i henne? Är hon en buse eller ligger hon mest och trycker?

Magda
0

fast nu kanske alla vill ha en egen tråd Tungan ute tänkte mest att du var den enda som tingat en tjej änsålänge så det kändes lite tokigt att slänga upp massa bilder på henne i grabbarnas tråd Skrattande

Magda
0

#5 allihopa är sjövilda.. Hon är väl en av de mer lugna, men alla de andra hänger & slänger & flänger runt *s* det gör hon med, men har kanske ett lite mer sansat sätt att ta sig an nya saker Skrattande men hon är inte rädd för något och hon är framåt, brukar sitta och diskutera med katterna när de sitter utanför buren bland annat.. man kan nog säga att hela denna kullen skulle kunna passa för agility *s*

Magda
0

här kommer mer bilder åt dig Skrattande

Magda
0

busar!!

Magda
0

..

Magda
0

Kyss

Magda
0

och sista för idag..

[Alenzi]
0

Awww… Vill ha hem min lilla Gun, gud vad söt hon är :)

Magda
0

här kommer nya bilder på Gun

Magda
0

..

Magda
0

Gun är nog trots allt lugnast i kullen.. hon gillar att slappa men när hon är ute ur buren är det full rulle Kyss

Magda
0

.

[Alenzi]
0

Men det är ju min lilla Gun, som inte är så liten längre, hehe.. Kommer ju vara en liten dam vi får hem!

..*paranoid* men, de där små såren på öronen, som syns på #16, är det något som andra av bebisarna har? Eller är det kanske bara lite smuts? Vore ju konstigt om något överlevt Strongholdkuren!

Magda
0

blåbärs sår Flört iallafall så kan jag inte se ngt nu när jag tvättat öronen.. tvättade av dem försiktigt men här kommer nytvättade öron på en lite småsur Gun.. säg till om du ser ngt på dem.. jag kan inte se ngt irl nu & har kollat i starkt ljus så borde ju synas tycker jag…

Magda
0

-

Magda
0

Kyss

Magda
0

hon hade inget problem med att bli tvättad, inget pip & fjantande, men jag tvättade henne visserligen med bomullstuss..

Magda
0

Kyss

[Alenzi]
0

Det måste varit lite smulor då, syns ingenting alls :*

Haha naw stackars liten XD Igelkott..
Vad säger du om en preliminär råtthämtningsdejt onsdagen den 29:e? =) Jag kan när som på dagen, om datumet passar dig!

Magda
0

vad jag vet nu så har jag inget planerat :) ska kolla en gång extra sen Skrattande men det går nog bra det!

[Alenzi]
0

Vad skönt isf att äntligen få satt ett datum på det ^^

Hoppas det går bra med introduktionen nu, fast hon är lite äldre. Vi får ta det lugnt helt enkelt :)