(s) bebisflickor
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Pga återbud finns två ev tre flickor till salu från denna kullen..
- födelsedatum: troligen runt v. 15
- färg, teckning o hårlag: black husky roan
- kön: honor
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 13 just nu enl uppgift fr tidigare ägare har ingen dött
- faderns namn, födelsedatum, vikt : vet ej
- moderns namn, födelsedatum, vikt: går just nu under namnet lilla mamman, vet ej vikt, födelse datum bör vara ca jan/februari 2011
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: hämtade dem från en familj som ville bli av med alla sina råttor snabbt
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc -
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: råttorna kommer ej att vara reggade, kommer att ta 100kr/st för att få seriösa köpare, viktigaste är bra omtänksamma hem
- ort där råttan/råttorna finns : Simrishamn
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) pm eller mail: viljans@hotmail.com
- Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst
#0 Ändrade lite i inlägget, det stod hanar som kön, men det är ju honor, right? 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#8 ah tack så mkt :) kopierade bara brorsornas.. så jag tänkte inte på det! 
Synd att du bor så långt bort..
du ska inte åka mot göteborg snart? :)
#11 nej jag ska inte det :) men några av tjejjernas brorsor kommer att bli hämtade av en tjej som bor däråt 
#12 oki du vet inte om hon skulle kunna ta 1an å 3an med sig? jag bor i trollhättan så det beror ju på vart hon bor. för i sådanna fall skulle jag kunna sätta in pengarna på ditt konto. men då skulle ju jag villja prata med henne med. :) om nu detta är möjligt..
#14 Har mailat henne nu så vi får se om det går. annars får jag se om jag kan lösa det på annat håll.
då var dessa tjejjer tingade
till xxmammaxx
Åh så fina! hade jag haft bil hade jag åkt å hämtat hem dem på en gång! :)