Sov gott Commandora
Idag fick min lilla björn somna. Hon hade varit dålig ett bra tag, massor av tumörer men hon ville inte följa med sin syster Rakel som somnade efter OP. Min lilla kämpe var hon. Men efter att Sofia lämnade oss plötsligt och värmen kom som ett bombnedslag igår så orkade inte Doran mer, hon visade tydligt att hon ville gå, för jag hade ju lovat henne, att hon måste visa tydligt att hon inte ville mer, och att hon skulle få vara kvar så länge hon själv ville.
Sov gott min lilla björn Commandora
2008-10-13
2011-06-09
Beklagar din förlust. Vad fin hon var.

tack, hon var hur fin som helst, dumbo, tjock och sådär mjuk som man föreställer sig att björnar är ='3
Beklagar sorgen! :(

#3 jag storböla från att ja satte mig i bilen in till kliniken tills ja kom hem ;___;
Alltid lika svårt att säga hej då till dom. Beklagar sogen.
Sov så gott Commandora

det är ruskigt svårt…speciellt sen ja tillät mig själv att gråta =/ och det innebar ju inte bara att Doran fick somna, de innebar även att Leah blev ensam =(
Beklagar, tussan :(

känns jättetomt nu såhär på kvällen :( brukade alltid ta fram Doran o busa o gosa med henne…och ge godsaker ofc…

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Känner med dig…. sitter här och bölar. Fick ta bort min Saphira igår. Trodde aldrig att det skulle göra så ont. Och nu sitter jag och "väntar" på att Noja inte ska kunna vara med längre. Och då blir Coco ensam. För en 2½ gammal och trött dam placerar man inte om…. Men jag vet ju att hon kommer att sakna sina systrar enormt… och jag står inte riktigt ut med någon av möjligheterna som finns öppna. Fy fasiken för att råttor ska vara så sjuka… det är inte rättvist…

Leah fick sitta i min luva över 1timme ikväll, hon satt snällt och putsade sig jättemkt, antagligen satt hon kvar för att de vart varmt, och värme är något hon associerar med Commandora.
Sitt inte o vänta på att hon inte ska orka mer, ta tillvara på tiden istället, 2½ år är väldigt bra ändå :) Jag tycker att det är synd att man inte får mer tid med dem, men jag tar tillvara på all tid jag får med dem, för jag vet att de är de första som kommer att hälsa mig välkommen när det är dags för mig att somna :'3