Bur + Inredning.
Nu när jag är råttlös och kommer förbli det så säljer jag nu en stor bur med måtten:
Höjd: 124 cm (utan tak)
Djup: 70 cm
Bredd: 94,5 cm.
Den står på hjul, i bra skick dock finns det lite rost i botten.
Säljer även all inredning vilket består av: Matskålar, Vattenflaskor, Konstpinnar, 2 hörnhyllor, 1 dubbelhörnhylla, 2 Hus, 2 rör, 2 Stegar.
Har inte funderat ut något pris så det är bara komma med förslag. Buren kanske 1500 :- Om ingen bjuder över och inredningen någon 100 lapp..
Buren finns Norr om stockholm i vallentuna!!
En hörn toalett följer med också samt en halv säck 55l med toalätt strö.
Har du någon aning om vad du ungefär vill ha? och var finns den?
Kan ju så klart vara bra att skriva vart den finns :D Den finns i Stockholm i vallentuna. Du jag vet inte riktigt vad jag vill ha för buren. Kanske 1500 och inredningen bara någon 100 lapp..
Grrrr varför ska man bo så långt bort och vara utfattig precis just när det dyker upp en bur som man verkligen vill ha 
ohh läcker bur :)
Ja visst är den, man vill ju haaaaa
fanns ju ingen dregelsmiley
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Finns inredningen kvar?
Ja det finns kvar! Vill bara tilläga att vissa skruvar i hörnhyllorna har söndriga jängor men annars är allt bra, självklart finns det lite skavanker då det är använt.
Hur mycket skulle all inredning kosta? Har nämligen föräldrarna i stockholm just nu och dom kanske skulle kunna betala allt och ta det
400-500 kanske. Vet inte vad det är värt för det är ju mycket grejer som har kostat mig typ 1500:-. Vill du ha säcken med strö också?
Har du möjlighet att ta dig in till centrum?
Ja då bor typ 5 min från v-tuna centrum :)
Nu är buren såld! Nu finns bara inredningen kvar minus några pinnar och en stege!
EDIT: Kan tydligen inte läsa XD
Skulle du evt. kunna tänka dig att skicka inredningen eller delar av det?