Hoppar
Inget viktigt, ville bara dela med mig av en observation jag gjort.
Hade uppe Lithium och Morfin idag, och det är helt otroligt vad högt och långt Morfin kan hoppa!
Hon nästan flyger, så liten och lätt som hon är.
Nu är ju jag helt fruktansvärd när det kommer till mått, men det såg ut som att hon hoppade åtminstone en fyra-fem dm här precis. Bara rakt upp. Och kanske 3,5 dm från mitt ben till stolen.
Lithium hoppar inte på det viset.
de hopapr bra högt när de VILL! XD Min envisaste tjej hoppade över 70 cm, vilekt var måttet på dåvarande grinden till köket, nu har ja satt upp till 100 cm och hon har inte ens försökt längre :P
Vad är det för grind du har?
Jag är lite sugen på att skaffa något sådant, så jag slipper stänga dörren in till köket, utan bara kan kliva över ^^

min förra hona angel var riktig extrem på att hoppa rakt ut i luften, satte jag mej 1,5m ifrån en stol hon var på, så hoppade hon snart upp på min axel
You can't spell Bitchy without Itchy
första var gamla golvplankor som jag satte ihop till en grind. den ja har nu är en sto plywoodskiva som jah har två krokar i och även..krokar, fast ringar ^^' i dörrkarmen så den är enkel å stänga å öppna. den första blev man tvungen å kliva över för den var så dryg å flytta på