Brallan igen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
födelsedatum: 17 april 2010
färg, teckning o hårlag: s/ba eubk
kön: hane
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
faderns namn, födelsedatum, vikt
moderns namn, födelsedatum, vikt
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: ensam kille som behöver mer tid
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: helt underbar mysklump som även älskar att leka.
livsnjutare!pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: hemmet är det viktiga, inte pris. reggad i srs
ort där råttan/råttorna finns: göteborg, floda
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) boritellas@hotmail.com
Om annonsen ska vara låst eller ej: icke
Jag gör ännu ett försök då jag insett att jag inte kan ge honom det liv han förtjänar.Det märks att han börjar bli uttråkad, och jag har inte tiden att aktivera honom så som en ensamråtta behöver.
Han är ifrån nicciz fbkull, och han kastrerades för han skapade osämja i flocken och bråkade med dom andra osv.
Mot människor är han helt underbar.Jag har försökt sätta ihop honom med hanar och honor efter kastrering men han har visat tecken på aggro så han sitter ensam nu
eh, blev helt fel bild på helt fel råtta. men hinner inte fixa nu

Ja, jag tänkte väl jag också när jag såg bilden!
Jag har brorsan, en underbar prick med jordens bästa häng. Han har också varit strulig i flock till och från, verkar vara ett par i den kullen som har strulat. Synd, för det är som sagt jäääkligt bra sällskapstemperament på dem.
Om någon mot förmodan är intresserad av stammen så har jag den här: FB-Kullen
Är han kastrerad?
Älskar mina stora små vänner..
Japp, kastrerades när han var typ sju månader tror jag
Jag är eventuellt intresserad, har en flock på 3 flickor som skulle kunna ta in en kastrat :D
Vart bor du?
Väldigt fin pojke på bilden (vet att det är fel pojke på bilden men måste säga det ändå). Synd att han inte går ihop med honor, annars vore det trevlig med en liten pojk. 
Jag bor i karlstad :/ har varken bil eller körkort
Åh jösses vad fin han är! :D

Gud vad dåliga vi är på att läsa i den här tråden! :P
Jag hoppas du hittar ett kärleksfullt hem till honom. Om någon är intresserad av att ta emot en ensamråtta, slå till nu, kan nästan garantera att han är skittrevlig, med tanke på att jag har broren.
Älskar mina stora små vänner..
#10 Jag kan lägga in den bilden i #0 m du vill. Tror jag…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Gärna!
Done!
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Snyft, ännu en kille som behöver ett hem. Man vill så gärna, men givetvis så ska allt spela roll på att man inte har bil och körkort och ej heller en extra bur. Hade älskat att få ge denna mysgrabb ett hem.

funkar han med andra hanråttor även om han är kastrerad?
#15 det står i annonsen att han itne gör det

okej läte lite slarvigt
med mina har det inte funkat, så jag tror inte det är någon bra ide.
han har suttit ensam rätt länge nu

Matilda, skriv till mig när du är online. Jag har eventuellt ett hem!

Jag har skickat mejl till dig, men tänkte att jag skriver här också :) Jag vill väldigt gärna ha honom :) Har skrivit mer i mejlet :)
puttar för brallan som fortfarande inte hittat rätt hem
Känns som det är mer poppis med Råttor i söder, mitt största problem är transport. Och jag är lite emot för långa distanser, rädd att dom ska må dåligt
Vi har redan pratat för ett tagsen och vi kom fram till att du inte var rätt hem för brallan :)
Synd att han inte gick ihop med honorna, annars kunde jag tagit honom.
Nu har jag inte läst tråden, men hur är han med andra råttor? Vad för aggro tecken visar han och hur är han allmänt? :)
pmat dig =)