Grabbar sökes :)
Hej:)
Efter en råttpaus är det dags för nya tag, och nu söker jag efter ett par grabbar. Gärna bröder, gärna olika i utseendet. Sociala, nyfikna, trevliga….
Jag bor i Stockholm, men kan transport fixas så spelar det ingen roll vart i landet de kommer från. Jag är råttvan och kan garantera ett hem med mycket uppmärksamhet, gos och god mat ;)
Så är det någon som har kull på g?
Jenni :)
"Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away"
Kanske har en kull på G, men då är dem "klara" om två månader kanske XD Beror på om jag gillar hanen :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har 2 hanar nu som är bröder dom söker ett nytt hem. De ser även olika ut i utseende, finns mer om dom på mitt inlägg ''intresserade?''

Jag kan verkligen rekommendera Nalis hanar. Dom är supertrevliga och sociala. Den 27-28 maj kan jag ta med dom till Sthlm om det skulle vara så.
#3 Lancia jag tänkte även fråga dig du har inte lust till utökning? (A) eller känner du att det är för många just nu?
Kan ha en kull på g. Vet inte om det tagit dock. Mellan en svart rex dumbo och en blue eubk dumbo. Leverans klara efter midsommar.
Finns även tre killar inne i jourhem åt råtthjälpen. Inte så gamla :-)
Två svarta hooded varav en dumbo och en mink dumbo.
Toppörade killen är bra mycket större än de andra så han kan vara äldre. Även lugnare och rejält go. Svarta dumbo killen är lite små feg men inte svår hanterad. Minken är lite mer fegare av sig på alla sätt.
Dock har tidigare ägare knappt hanterat dom. Finns i västerås.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#4, För pojkarnas skull vore det nog bättre om du hittade ett hem där det inte finns så många råttor redan, då får dom mera tid. Mina befintliga flockar är lite kinkiga med introduceringar och jag har verkligen inte möjlighet att ha ytterligare en bur igång här. :/
#8 just askin' just askin' :) Du får iallafall lycka till med din flock och glöm inte bara för att jag inte har råttor längre så betyder det inte att erbjudandet om att vakta dom inte står kvar

#7 :)
Har leveransklara hanar hemma :) bor i Stockholm :)
Katoz
Har leveransklara hanar hemma :) bor i Stockholm :)
Katoz