Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 586 ggr
Hanisia
0

Jätte mysigt !!!

Jo asså, jag har gjort ett kärleksrum till mina råttor :D  dom älskar rummet och asså jag skulle vilja rekomendera detta :D

jag satte in en rosa "matta" och så klistrade jag fast pussmunnar på väggen, sen satte jag in 2soffor som jag sytt och sen en råttgodis blomma imitten som råttorna kan gnaga på . Dom älskar det!!!

Nu vill jag veta om det är bra eller om ni skulle vilja prova eller om det är mindre bra och om ni inte tar några risker, vilka risker isåfall?

Mvh. Camilla

Taci
0

Menar du ett helt rum ? Eller rum i "råttstorlek" ? :P

Ninja
0

Gulligt för en människa, råttorna bryr sig nog inte så mycket. ;) Men en växt är säkerligen kul! Självklart ska man ju inte ta någon som är giftig, är man osäker så är det bästa att låta bli helt. Vad har du använt? :)

Sitter pussmunnarna högt upp eller i råtthöjd? Kan tänka mig att de tycker det är kul att plocka ner pussmunnarna, lim brukar lukta spännande. Skrattande (personligen skulle jag inte ha dom i råtthöjd även om limmet skulle vara "giftfritt".. jag vill inte uppmuntra mina att gnaga på väggarna. ;)

Hanisia
0

#1    Det är ett råttrum , en våning i buren som jag kallar för "kärleksrummet"       . #2   det är en plastväxt xD .