Sökes hane
Söker en hane till att utöka min flock då jag måste ta bort min gamling och vill försöka vara ute i god tid. Det är ingen panik då jag har två andra.
Men är ju skönt att utöka så det är som det ska liksom.
Jag har inge speciella önskemål eller liknande utan vill bara få tag i en yngre hane till sällskap.
Jag finns 10 mil ifrån gbg. Har nära till Lidköping, Falköping, Trollhättan, Mariestad och Göteborg. Kan åka i hela västragötaland utan större problem så länge det finns förbindelser.
Man kan maila mig här på iFokus, ge tips i tråden eller nå mig på: little_bitch_empy@hotmail.com
Tittade runt i sälj listan men kunde inte hitta någon annons där inte alla hanar var tingade.
Det är ju utställning i göteborg snart så kontakta dom uppfödarna du är intresserad av och kolla om dom ska dit :)
Dock var den ju inte i gbg utan stockholm.
Jag kommer troligen, förhoppnings vis åka till Falun den 28e i sammband med leksands medeltids marknad. Så jag har ev möjlighet att hämta i närheten där en bebbe.
Kan dock inte lova något! Vill inte tinga en bebbe om jag inte är helt undra. Men om det finns aktuellt där uppe så får man gärna peta på mig så svarar jag när jag kan om jag kommer åka eller inte!
Men ja.. Jag finns i västragötaland väldigt centrallt.
Vill gärna hitta en bebbe att utöka flocken med då jag fick ta bort en gammel man och min andra råtta är nu snart 2 år.. Även om han i sig är pigg vill jag ändå få in en ny unge INNAN han blir för gammal och inte orkar liksom…
Samt att jag föredrar dem tre stycken.. Så ingen blir ensam.
*putt*

jag har en liten otingad grabb kvar i min nuvarande kull :)
You can't spell Bitchy without Itchy
Okej. Jag skickar pm!
Jag har en black eubk dumbo pojk som letar hem :)
Katoz
Dess värre har jag redan hittat mig en pojk tyvärr.