Omplacering hane
Födelsedatum: Osäkert men chansar på runt 7, 8 månader gammal nu
Färg, teckning o hårlag: Black roan, helt vit är ej säker på om han har varit husky eller striped..
Kön: Hane
Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): -
Faderns namn, födelsedatum, vikt: -
Moderns namn, födelsedatum, vikt: -
Syfte med parningen el om det är omplacering, anledning:
Skulle ha transporterats till en tjej som sedan inte ville ha honom, jag har inte tiden som räcker till och inte heller kan jag ge honom det han behöver.Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: I flock vet jag inte hur han är då han har suttit ensam här och förmodligen varit ensamråtta ett tag tillbaka - dock ingen aning om hur länge.
Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: ej registrerad, priset är inte det viktiga. Eventuellt finns en lite mindre bur att köpa till för en billig penning om det skulle behövas.
Ort där råttan/råttorna finns: Växjö
Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): alexandra.gustafsson@live.se , här i tråden eller via PM.
Om annonsen ska vara låst eller ej: Inte låst
Pipen behöver ett hem hos någon som har mycket tid att lägga på honom, han behöver få förtroende för människor och jag tycker att det är värt ett försök att sätta ihop honom med andra råttor därav söker jag också ett hem hos någon som redan har ett stabilt par/en stabil flock med råttor som är snälla mot honom.. Kan även vara så att han behöver ett veterinärbesök av diverse anledningar, han verkar inte vara akut sjuk eller så men jag har en liten känsla av att någonting inte står rätt till.
Bestämde mig för att ge honom en chans och nu har jag hanterat honom dagligen men jag kommer inte så mycket längre än att jag får klappa honom och att jag kan mata honom utan att han hugger/attackerar maten.
Transport kan jag hjälpa till med om det inte går att lösa på annat sätt, jag vill bara att han ska få en chans hos någon som har möjligheterna att ge honom ett bra hem.
you can't face the problem, if the problem is your face……