Dummis råttor "/
Behöver väl egentligen bara skriva av mig lite… men vilken dag jag har haft, upptäckte bara för någon vecka sen att Chilli har en tumör bakom ena frambenet och idag upptäckte jag att Mimi (som redan opererat bort en) har börjat få en ny vid vänstra bakbenet. Dummis råttor till att göra mamsen så ledsen och bli sjuka!
Och till råga på detta har jag försökt introducera mamma råtta till dem, och Kissen är ligga arg och ilsken som hon var mot Gloria när hon kom…. visserligen lyckades ju det till slut, men ändå, ÅÅH! :(
Förlåt, jag är lite ledsen idag. Blä åt tumörer och misslyckade introduktioner.
you can't face the problem, if the problem is your face……

:( Elakt…. :( Jag känner igen det där. Mina damer har ju haft sin beskärda del av tumörer också. Noja ska opereras imorgon igen. Fjärde gången! Tjoho! :S Men hon tar operationerna superbra och har ofta "snälla" tumörer på det sättet att de är lätta att plocka bort. Så vi hoppas… Men FRI från tumörer kommer hon aldrig att bli. Jag vet inte HUR många hon haft nu, men många är det.
Så ja… jag känner igen mig där i sjukdomseländet. :(
Jag håller med :( Grät förut jag med för att min älskade Undine har ju sin juvertumör och den tycks ha blivit något hårdare, sen börjar hon bete sig som en tant och lite smått trilla ner från saker. Plus att jag försökte ju introducera min nya bebis i söndags och det gick inte heller superbra, så nu sitter bebisen i en egen bur tills imorgon då min pojkvän kommer och ska hjälpa till och fixa och dona. Som ett plus på allt så har jag legat magsjuk sedan i måndags natt och det är först idag som jag faktiskt har kunnat äta något. Nej usch fy blä, FML säger jag bara :(
Tacka vet jag min mamma som kom hit och gav mig blåbärssoppa och matade mina små älsklingar igår. Har liksom inte kunnat rulla ut ur sängen förrän idag. FML, igen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Oj då! Hur gick det med operationen?
Nej jag tycker det är otroligt tråkigt, denna som Mimi har fått verkar sitta lite illa till, alltså nästan på benet eller hur man ska säga. Så får väl se hur det kommer gå, om det funkar att operera bort den eller inte "/
#2 Haha det lät ju inte heller speciellt kul! Men snäll mamma du har iaf, min mamma vågar inte knappt gå i närheten av råttorna
Och jag börjar också bli sjuk, så jag hade behövt hennes hjälp…
Och till råga på allt så har jag upptäckt löss på dom bebisarna jag hämtade i Skåne. Omg behandla hela den bunten, 21 råttor ska behandlas sammanlagt! :(
#3 Ja min mamma älskar alla sorters djur så det har aldrig varit några problem. Man känner sig ju lite dum dock när hon måste köra tre mil för att komma hem till mig, lilla mamma ^^.
Nej fy vad tråkigt :( Löss är ju inte speciellt svårbehandlat men när det är så många så drar ju pengarna iväg rätt fort också :/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#4 Vilken underbar mamma du verkar ha :O
Nej, och sen att de ska iväg till sina nya hem och sånt, eller ja bebisarna ska ju det och jag vill ju inte skicka iväg dom innan jag vet att lössen är borta. Vilket betyder att de kommer behöva stanna här tills de är två månader gamla typ =/