Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 556 ggr
Jinaum
0

Terapi

Har varit väldigt depp här över min gammelråtta.. Ska hämta askan på Måndag då mina andra två skall in å kollas då de rosslas lite och jag vill dubbelkolla innan jag får hem bebbe.

Sedan har jag ju min ensam råtta och ska ju hämta bebbe i slutet av månaden. Så jag konstaterade idag nu när jag måste ta med mig ensam råttan då han barberar sig när jag inte är hemma att jag inte hade en sele te honom. De gamla jag har tycker jag dessutom är lite väl tjocka. Så jag gick å köpa smalare snöre å gjorde nya.

Vilket var ett väldigt kneg att få ihop då snöret precis gick igenom dragskon jag köpt. Dock blir det litet å bra för råttorna.

Så de va teruptiskt pill då de blev samma med alla 4. Dock blev de jätte långt. Köpte 4 meter och knöt dit en extra ögla så jag kan korta av dem. Tänkte att om jag e ute å de vill springa kan de va bra med extra långt. Får la se.

Men de kändes teraputiskt på något vis och gör så jag ser än mer fram emot å få bebben Psycho för å få se honom i selen.

Får ta kort på modelerna sedan när jag provat dem. Blir dock efter helgen tror jag.

Med Ubbe das punkråtta fick blå, tyckte de passa då han e roan.. Kan inte teckningen exakt. Om de e huskey eller ej.

Monty min augoti fick bärs/naturfärgad. Typ lite linne.

Deadly min black eubk fick svart. De passar honom då han e metal råttan. (vilket nog gör Monty te ballad råttan)

Osså får Psycho mjukt grå för det blir nog fint te hans päls :P

Att ha saker å pilla med så där är väldigt skönt. Gör så man liksom ser fram emot å få se alla råttorna i deras selar och inte bara tänker på Raggamuffin så fort jag plockar fram de gamla.

mikeiko
0

Beklagar :(

Men vill se bilder på råttisarna i selarna! :)