Bur delar
Någon som vet om och i såfall var man kan hitta typ ferret plast saker att köpa?. Typ skruvarna till deras 3 kants hyllor och runda plast ringarna som håller rören?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Letar också efter skruvarna…
Katoz
Hyllorna och rören finns i vissa Arken butiker, så skruvarna borde ju också finnas där. Fast man kanske inte får köpa lösa delar :/
Hyllor och rör går att köpa på nästan varje zoo affär irl eller online. Men just skruvar och plast ringarna verkar inte säljas styck. Mycket drygt då de är det första mina råttor tuggar på.
man kan inte höra me de på djuraffärn om de kan beställa hem extradelarna?
Djurmagasinet ville inte göra det iaf :-/. Har även mailat företaget som gör sakerna. Frågat om de ens ger ut delar om man skulle be.
vore ju knas om de inte gör det då burarna är tillför gnagare och illrar, de käkar väl en hel del plast de också..
Illrar är rovdjur. Inte gnagare ;-). Går på endats en form av plast och gummi. Något som verkar tilltala dom. Men sladdar och hårdplast rör dom inte.
jo därför sa jag gnagare OCH illrar för sig ;P i know att de inte är det :)
Jag kan ju höra med min djuraffär här när jag har vägarna förbi om de kanske kan.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sätter en liten tass här då jag också skulle vilja veta vart man får tag på sånadär ringar. :p
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?