Brukar inte tycka om för höga hastigheter och höga höjder. Speciellt inte tillsammans ;) Så nej tack! Haha!
Haha ABSOLUT! :D Har en tripp planerat till gbg i sommar.
Jag har själv inga problem med fallet, men de är vägen upp som är den läskiga delen 
// Fawo (;
Haha jag blir åksjuk bara av att titta på bilden xD
Oh yes! >:D bor i gbg o har varit på liseberg nååågra gånger, så när det kommer nånting nytt måste det testas! xD
Never! Aldrig i mitt liv ens om jag får betalt för det! :o
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
nästa helg ska jag åka den ;) brorsan åkte den när dom öppnade liseberg och som han sa : överdrivet hög, men sååååååå skön att åka
Haha :) ett måste även om ja e höjdrädd ;)
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vill gärna åka den, bor även jag i Göteborg så då måste jag testa allt nytt som kommer.
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
Är det tornet dom har byggt om, eller?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Ja, det lär vara tornet. Har sett att de har hållt på att testköra nån grej upp och ner på det gamla tornet senaste tiden.
Ah, well, då kommer jag knappast åka… Är livrädd för tornet! Konstigt egentligen, sist jag var ner åkte jag uppskjutet eller vad det nu hette flera gånger. Men tornet vågade jag helt enkelt inte åka upp i… 
//Lamina
#11 uppskjutet är ju ''bara'' 60 meter ;) haha jag tycker dom är ganska höga men atmosfear e ju 90 xD tur att man inte har hjärtproblem när man ska åka den :D
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Har de inte tre likadana attraktioner nu? De två gamla tornen där man antingen skjöts upp eller släpptes ner, och nu detta? :P Är det verkligen så kul? Tycker lite synd om alla gamlingar och små barn som mister sitt Lisebergstorn, det skall väl vara roligt att gå på nöjesfält även om man inte är adrenalinhungrande ungdom :3
Aldrig i livet säger jag haha. Jag skulle väl svimma på vägen upp pga min höjdrädsla.
Åh nu vet jag vad jag ska tvinga upp min pojkvän i i sommar. :D:D:D