Trpbur Tips
Köpte denna på Djurmagazinet idag:http://multi.mediapaper.nu/Default.aspx?PubId=A926CE6BE5BD7863871867881565AFF7 (Den som heter Travel Pet Medium för 99 kr) Extrapriset gäller endast tom imorrn. Jättebra pris för en lite större transportbur.
En sån har jag, riktigt jäkla bra :D Hade tjejerna i en sån en vecka då de fick följa me till sthlm. Tror prisset annars för small brukar ligga på runt 129 om jag inte misstar mig.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så bra- jag tyckte det var så smart med luckan på taket, och svängdörren (har en Atlas också, den saknar bägge)- plus att ord.pris är 249 kr, så det var ett kap
. Vet du om det funkar att sätta i bärrem i hållarna?
small har dock inga småluckor men det funakr ju utan också :) HAr faktiskt itne testat bärrem eftersom man inte fick någon med. men kan tänka mig att det lär bli en riktigt bumpy ride om man har den hängandes mot höften :P Så ja bär hellre i handtaget och har eventuella väskor på axeln i stället:P

jag har small varianten, och jag är beyond supernöjd med den :D
in/utbrotssäker & stor nog att hänga en hängmatta i ^^
You can't spell Bitchy without Itchy
där sa du nått itchy! Jag som grubblat över vad det var jag skulel göra med den, nånting var det.. och det var ju att sätta upp enhängmatta! :D
Jag köpte ju den större modellen eftersom jag redan har en Atlas 10, och denna var större. Det finns en lucka i taket som sagt, plus hållare för bärrem (?) vilket kan vara bra att ha i "nödfall". Har inrett min Atlas med både hus och hängmatta- i denna kommer det även få plats en toalett, den var rejält rymlig!
jo ja har för mig att de små också har hängen för bärrem, man fick inte med nån bara :/ det e liiite fail tycker ja. Ta gärna kort så man får se innuti :)
Jepp, kan göra det när jag inrett den- förhoppningsvis ska den invigas i helgen :-)
ah, läste fel då det var din atlas om var inredd :) Men ja, posta bildr när det passar ^^
Yes :-)