Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 906 ggr
Alone
0

Överviktig?

http://www.youtube.com/watch?v=GpaxW9I9yEU&feature=related

Tycker att råttton som hoppar är väldigt tjock vad tycker ni?

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

[YlvaP]
0

Ja jäklar vad tjock den råttan var.

Thawelin
0

Oj den va riktigt tjock Förvånad

//Jacqueline Thawelin

Itchy
0

ser ut som en zucker rat :(

You can't spell Bitchy without Itchy

Alone
0

stackars den D:

Mvh Järnskogens kaniner

Alone
0

#3 vad är det?

Mvh Järnskogens kaniner

Itchy
0

google is your friend ;)

You can't spell Bitchy without Itchy

[Ratass]
0

nej fy :( för att vara en tjej också..hemskt

Zolah
0

Om ni läser på kommentarerna är ni inte dom enda som tycker det, hon personligen verkar tycka att det var helt okej då dom inte fick några hälso problem :P

[Sara FE]
0

Oj, hon hade till och med en riktig tjurnacke. Jag tyckte att en av mina flickor har börjat lägga på hullet lite väl mycket, men nu känns det plötsligt som om hon är pinnsmal.

TildaH
0

BläTungan ute

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Banankaka320
0

Har trffat två såna feta tjejer, fick en Chock. Men dem fick tydligen inet så fet mat utan bara blev så feta av allt, = "fettogener!" ><

mikeiko
0

Verkligen tjurnacke! Men det ser inte ut som vanlig tjockisråtta, när de blir mer bollformade menar jag…den här ser ut som mer kompakt? Alltså, jättemusklig i kombo med överviktig. Hon har ju inga problem att röra sig och hoppa menar jag…

Allamej
0

Alla dom tre råttor som figurerar i videon är döda. Hon brydde sig uppenbarligen om sin råtta eftersom den största hade opererats 3 ggr och tom. veterinären sa att hon var i god form så så himla fet kan hon inte varit, hade det enbart varit fett hade hon nog inte överlevt operation 1

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor