Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1132 ggr
Nali
0

Fyfan!

Det är ju helt sjukt!

https://www.flashback.org/t1478720

OttoIsTheShit
0

men vad i hela h*****e

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Råttis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ush för såna människor. Då får han väl göra slut med tjejen om han tycker så illa om hennes djur, eller prata med henne om att omplacera den. Nej såna som han borde låsas in och kasta bort nycklen MINST…..

chibelin
0

Fuuuckfnawejhbkdsslkd!!!! Det finns inga ord för vad jag känner just nu.

Allamej
0

Vet vilken tråd ni snackar om… han borde verkligen be flickvännen snällt att skaffa en till och sen gå och abortera sig…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Banankaka320
0

Abortera sig! XD +1

Men det r nästan bara idioter på den sidan :o Läst flera idiotiska trådar där

Lamina
0

Än har jag inte sett någon tråd på Flashback som har hållt sig över sandlådenivå, så inga överaskningar där…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Banankaka320
0

Beror på hur det gick till … många skickar störda tips.. undrar vad dem tänker med egentligen O.o

[Ratass]
0

att man liskom kan göra så mot nån man "älskar" men ja, abortera sig borde han verkligen göra! Prillz här på axeln fnyser till bestämt! så jag antar att hon håller med ;P

[Ratass]
0

#7 troligtvis småkillar som tycker det e skitcoolt att döda djur.. ett stadie de förhoppningsvis komemr ur.

Banankaka320
0

#9 Ja, fast det r sjukt många sjuka svar :o

Jinaum
0

flashback. Det nya 4-chan.

Inte långt ifrån alltså..

Mello
0

Såg en liknande tråd på Flashback där en människa ville ha hjälp med vilka redskap han skulle använda för att såga upp råttans skalle medan den var medvetslös så att han kunde "forska" kring hjärnan. Helt brutalt äckliga inlägg var det, men jag hittar tyvärr inte tråden.

[lucke]
0

#12 Kanske lika bra det, såna där trådar klarar jag inte av att läsa :-(

[Momiji]
0

Undra vad dom skulle tycka om att bli förgiftade, inslängda i en plastbunke, in i frysen, dränkas, slås ihjäl eller få nackskott. Hoppas tjejen aldrig lämnar sin råtta tillsammand med han, och att hon lämnar han för gott.

Har inga råttor själv(även om tanken slagit mig flera gånger för dom är ju så underbaraGlad så det dröjer nog inte länge innan det kommer hit en) men 3 hamstrar och kanin. Nog kan man sova för det, ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag skulle kunna sova om inte jag hade djur som var uppe och klättrade, gnagde och grävde hela natten. Blir som lugnare av det Glad

Zolah
0
Allamej
0

Om ni väljer ett annat ämne, typ medicin, psykologi, datorer… då kan man få väldigt bra svar, och fysik är en stjärna.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

mikeiko
0

*mår illa*

Asså trådskaparen är säkert bara någon som roar sig och bara vill se vad folk säger och få lite medhåll i sina antikänslor mot att ha råttor som husdjur.

Många är ju inte seriösa men jag blir ändå mörkrädd. Folk liksom. Uh.

BandiitQueen
0

mörkrädd är bara förnamnet!

^_^ / Martiina

[Alenzi]
0

De trådarna man hittar där, alltså.. Det finns tydligen folk till allt o.o;

MarajLowajz
0

11# Njae, jag skulle väl inte säga att flashback är den nya 4chan för att hellre spenderar man tid på 4chan än på flashback och 4chan är 4chan och inget kan bli som en ny 4chan  =)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Jinaum
0

De där var dock väldigt 4chan-igt

Banankaka320
0

Vad r 4chan? Skäms

[Alenzi]
0

#22 XD

Det är ett forum som är väldigt inflytelsesrikt i internetkulturen.. Mkt slang och fenomen kommer därifrån, t.ex. lolcat som du säkert har sett högar av :P

yulia
0

folk är fan dumma i huvet

MarajLowajz
0

#21 Nja, jag skulle nog säga att 4chan är mer vulgärare än flashback… Plus att 4chan postar man ju ''passande'' bilder till topic så att säga.

#22 det är ett jättestort forum och man bör akta sig för /b/ om man inte uhm… ''tål'' vissa vulgära bilder och diskussioner :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Jinaum
0

beror nog helt på vad det handlar om faktiskt.