Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 799 ggr
PennyScarlett
0

Utställning

Okej, ny fråga. Jag är faktiskt lite sugen på att ha med mina råttor i råttutställning framöver, men är det precis som med hundutställning att det är krav på stamtavla etc? :/

Tacksam för lite allmän info också, vad jag ska tänka på osv :) tack på förhand!

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

zickan
0

Inge krav på någon stamtavla. Dvs uppfödar råttor som zoo råttor är välkommna.
Det krav som är: Medlem i srs, råttan måste reggas i föreningen. Kan man inte födelse datum så får man gissa, kan ma inte färg och teckning kan man be om hjälp här :-)
Sedan får du ställa hur mycket du vill bara råttan är över 2 mån och under 2,2år? eller vad nu den ålder låg på.

Inofficiella utställningar går hand i hand på några officiella. De inofficiella behöver man inte anmäla innan, inte vara medlem i srs, inte ha råttan reggad och det registreras inte i srs.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mello
0

Hur ofta brukar det vara utställningar i Sthlm? Såg på SRS att det kommer en i Kallhäll vilket är typ tre minuter med bil härifrån, men jag har fullt upp så det känns som att det är sista prio.

PennyScarlett
0

Hur kan jag få reda på mer? Jag bor inte alls åt stockholmshållet. Men brukar det finnas i borås eller göteborg? Och finns det någon hemsida eller någon annastans där man kan få information om nästa utställning och vart den äger rum osv? :D

Banankaka320
0
PennyScarlett
0

Tack så jättemycket :D Jag och mamma ska åka på första bästa vi hittar! ^^

Banankaka320
0

Gör så :D