Konstig... hudflik?
Min ena råtta har som en pytteliten hudflik på sidan av magen. Den är svår att se, men går att känna när man petar där.
Jag har länge trott att det bara varit en bröstvårta, men kommit fram till att det är något annat.
Hon verkar inte ha ont av det, men jag undrar vad tusan det kan vara för något?
Är jättesvårt att se något alls eftersom det är päls i vägen, annars hade jag försökt fota det.
Jag har aldrig sett det förr men borde väll inte vara helt omöjligt att de får små "födelsemärken" som vi får, och som ibland bestämmer sig för att växa lite utåt. Själv har jag en sådan i.af, och min häst har någon form av "födelsemärke" (som även hans halvbror har en exakt likadan på samma ställe).
Hakuna matata!

bild hade nog vart bra ändå =)
Qui dormit, non peccat
Haha, jag ska försöka. Funderar helt seriöst på att försöka raka henne lite :P (lär inte vara helt populärt).
Min pojkvän får väl hålla henne, så försöker jag fota.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Men är inte det där en av hennes spenar bara?

tkr oxo att det ser ut som en spene :P
den är placerad på rätt ställe oxo
You can't spell Bitchy without Itchy
Saken är den att de andra spenarna sitter längre in under magen, i jämförelse med dem så sitter den här på sidan av hennes kropp.
Jag har också trott att det varit en spene, men den känns inte som de andra spenarna i sådana fall och den har inte varit röd tidigare.
Igår plockade jag bort en liten skorpa som blivit. Jag provade även att känna ordentligt på den, och vad det än är så sitter den inte djupt i huden, för jag kunde lyfta på hela "grejen".
Mina råttor har varit på semester hos Lamina, och hon tog bort den lilla knölen. :)
Det var en liten varböld.