Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 3377 ggr
AnnaRamnemark
0

Dumbo Hona

Jag undrar om de finns någon Dumbo hona där ute som hyfsad ung, som skulle kunna flytta hem till mig. Helst bebis men ung dumbo hona söker jag.

Känns som att de är lite segt på avles fronten, eller har jag fel?

Banankaka320
0

Vadå seg i avels fronten? Finns råttor överallt ju:) eller hur menar du?

emmej
0

Det är väldigt ont om Dumbo råttor just nu. Jag har letat som en galning, men knappt hittat någon… Hade turen som fick en dumbo i en av kullarna! :)

Allamej
0

Sicken tur att jag kommer med en kull snart då :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Banankaka320
0

Aha :o jag ska ju låta en av mina dumbotjejer få ungar när hon är i rätt ålder :)

AnnaRamnemark
0

Här på forumet är de väll inte så många som fått dumbo kullar. Kanske bara jag som missat men jag har väll sett typ 3 trådar om kullar =/

#3 Men du bor ju sjukt långt bort såg jag på din profil. Lite fööör långt bort :(

AnnaRamnemark
0

Putt putt för mina framtida råttor

PewPea
0

Jag håller med, letar också efter dumbos men är inte så lätt.

Jag bor i karlstad och har försökt hitta en eller 2 honor i flera månader men finns inte :/

PlusPlus
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Letar också honor, dock inte dumbos då men två små bebbar. Men håller med, det har verkat lite halv segt just nu. Många planerade men inte just nu "/ Eller ar jag fått fel uppfattning?^^

Lamina
0

Tycker det verkar krylla av ungar! fast dom kanske redan har flyttat hemifrån hela bunten..?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

AnnaRamnemark
0

Här nere mot halmstad/ halland tycker jag att de är svårt att få tag på dumbo råttor. Fast jag fick ta på min i lund eller något. Alla finns ju i sthlms området :(

zickan
0

#11 nu är alla mina dumbo ungar bokade, bara en agouti rex dumbo hane kvar. Men jag bor i västerås, dock är transport till halmstad inte svårt att hitta. Utställning nu i helgen och en av hanarna ska dit.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

AnnaRamnemark
0

tack så mkt men jag har redan fått min dumbo hona som jag letade efter. Hon har till och med blue gener i sig wihooo.

Fillifionkan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

tycker det går rätt "segt" på avelsfronten jag med, inte för att jag är ute efter dumbo men jag vill ha mina framtida råttor nu ju, har letat i några månader ;)