OT - UPPCON
Tänkte kolla om det fanns nå konventare här :O Såna får man ju bara inte missa :D
Känn peppen!
Jag känner en av arrangörerna men har bara varit där en gång själv :)
Oh one of the headmasters itself XD awesome ^^ När var du där sist då?
Jag vill, jag vill massor D:
Men du kan inte? D:
#2 Oj ja när var det? Fyra år sen säkert. Eller mer o.O Haha minns verkligen inte! Men jag var där och gjorde ett fotojobb för Studiefrämjandet…och satan i gatan vad det luktade svett överallt xD
O.o oj det var ett tag sen, var de ens i kongresshuset..eler va de nu heter på den tin?
Min första gång på konvent överhuvudtaget var förra uppcon.. Det var så sjukt, kul, å alal människor å inge svettlukt va jag komemr ihåg XD Det var helt jäkal udnerbart!
Nej nu får ja sluta sitta här på fokus :P Nu när jag har peppen i mig och är hög på socker! MÅSTE fixa klart min cosplay, det börjar ju dra ihop sig >.<
Mitt problem är att jag har ingen att åka med, samt inte så mycket pengar. vet knappt vad det skulle kosta ^^;
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu tror ni väll att jag är galen men var är Uppcon?
Är det någon sån där comicbook-träff sak? :$
Totalt osocial så jag har 0 koll alls på sånt här (A)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#11 hehe animekonvent var ordet jag sökte xD
Har alltid velat gå på en sån men skulle nog aldrig våga :D
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#12 Äh, det är bara att gå, alla är ändå så självupptagna så man kan lätt glida omkring osynlig om man bara vill :)
ÅHH…. jag saknar det verkligen…. det ar fullt av kärlek o uppmärksammhet :D
lyckliga tider!
#8 Man såg ju huset från stationen så det är nog still the same.
#9 Allt står på deras hemsida men en biljett in kostar 500 kr.totalt värt!
#12 Klart du ska gå! Våga! :D Alla är så jukt glada av sig där! Även om man inte känner nån så smälter man in ;P Och har man en cool cosplay så får man lätt uppmärksamhet.
Jag gick för första gången på konvent förra våren, UC 10. Fattar inte att jag inte gjort allt det där tidigare har verkligen missat något.
#14 Kärlek indeed! :D lyckliga tider, låter som om det är förbi ;P Man kan aldrig bli för gammal ^^
Seriöst, sist var det nån man från japan i säkert, 35-40 års åldern, klädd i en rosa kanin- lackdräkt.. Ingen visste vem han var :P Men han bara sprang omkring och tog kort på cosplayare :D
ooh… kankse får kontakta gamla gänget.. vi var ändå en grupp på typ 5 pers som åkte ^^ o i med alla mina piercingar igen NOM OOM
tycker ja defenitivt du ska göra :)
http://www.youtube.com/watch?v=ei4wat6A_Jc
Introt från förra årets Cosplaytävling, så härligt :D
Sen så mååååste man ju bara påpeka att den vita mössan längst ner till höger är jag
nån timmes köande så lyckaeds vi komma längst fram :D I was in heaven that day XD
Ska satsa på närcon jag istl. Hoppas man har lite pengar så man kan göra sig en tony chopper cosplay. Jag är ju liten å rund så det borde ju passa :P
#18 ÅH JAG DÖÖÖÖR! Asså typ 2:20 när Sadako gör "My Humps" *frust*
Jag ska på uppcon för första gången! det ska bli awesome!! 8D
#20 ja precis! man dööör!!! Skratta sönder mig helt! Så..mitt i prick :P
#21 awesome! Ska du cosplaya? Enklare å känna igen folk då :P Annars så tror jag inte du kommer missa mig om jag hinenr bli klar med min cosplay vill säga. ^^
#21 mjaah, tänkte cosplaya Hinata från naruto, men tror inte min dräkt blir klar, så det kanske bara blir att ha kattöron istället! :3 men det kommer nog fler än jag ha! xD
men kattöron går ju alltid hem ;P åsså svans å söta pinglor årosetter mjaaa ^^'' Nu fick man ju lust å dra fram ens gamla kittystuff..