Äntligen!
… Har jag ordnat med två små råttor som jag är övertygad kommer bli underbara små gosbollar. Jag ska köpa Vilse I Pannkakan och Kåldolmar Och Kalsipper från Cosmonita. Får dem den 12 april :)
Kul! Vilka underbaringar.. man blir ju såå himla bebissjuk!

Grattis till bebisarna!

GRATTIS!!! Antar att ni lyckats lösa transporten nu. Tror det här blir jättebra!
MVH Camihlle
Tack så mycket! Ja visst är de söta :) Hur ska jag stå ut i tre veckor?
Tack Camihlle :) Japp, nu har transport och allting löst sig. Det känns så skönt…
grattis!!!!!

Vad kul! Grattis! Häftiga namn! :D
#6: Fast mina namn på dem kommer att vara Juni och Russin :)
#7 , Haha Russin var ett coolt namn ;D
Vill också ha bebisar ;( :P

Vilka sötnosar… Grattis & Lycka till..
*suck* vill oxå ha småttingar 
#10 Bilden är tagen med tanke på dig, tänkte att du skulle gilla att se dem tillsammans 
Cosmonita: Jag förstod det, det var hemskt snällt :) Tack!
E de ok om jag kommer och rövar bort dom ? ;) haha =)
#13: Om du orkar ta dig till Sundsvall så ^^
Haha den där kullen måste ju iaf ha dom roligaste råttnamnen nånsin ^^ :D
#16 ja, kullen heter "Barnprogram" :D
"17, aa jag såg det :) men det var så roligt att jag knappt kände igen en enda av dom namnen ;D tex Vilse i pannkakan^^
"Ni ungdomar"
kanske inte känner igen så många av barnprogrammen för att de flesta gick på 1970-talet då jag var liten. Valde nostalgiska namn som betytt något för mig. Sök gärna info om dem på internet om ni vill fördjupa er mer.
#19 Fått höra av alla från generationen som såg "Vilse i pannkakan" att de var livrädd för det :P
Men själv älskade jag Kalls Klätterträd när jag var liten, så det passar mig utmärkt :)
Professor Ballthazar var också en favorit.
#20 Kalles Klätterträd var härligt liksom Farbrorn som inte vill va' stor - kan gå och nynna på signaturmelodierna för mig själv ibland.
#21 Ja, Jojje Wadenius (som gjort musiken till Kalles) är helt underbar.
Farbrorn känner jag tyvärr inte till, men det får jag ta reda på! ;D