Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 1291 ggr
PewPea
0

Naken/dubbelrex/slät?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har 2 små godingar på 6 veckor som är en blandning av naken/dubbelrex/slät, kommer dom då senare bli nakna eller behålla fluffet?

Någon som vet? :)

[lucke]
0

Å, vilken sötnos! Har svårt att tro att de kommer bli helnakna när de är så pass håriga nu.

hus-musen
0

Det där ser ut som en rex, så han kommer inte att bli naken. Men det kommer att synas i och med bäbispälsbytet =)

Qui dormit, non peccat

Allamej
0

Ser ut som en vanlig rex, hur kom sig blandningen? Vad jag vet så är det oftast bara 2 föräldrar

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

PewPea
0

#3 Det var väl så att den ena föräldern var en blandning av 2 utav hårslagen :)

De små flickorna har fått namnen Koffein och Morfin :)
Ska bli intressant att intrudicera dom till mina andra damer, Kokain och Heroin :D

hus-musen
0

Tror hon menar att hon inte vet om det är en nakis eller en dubbelrex hon har parat med en vanligt slätGlad

Qui dormit, non peccat

PewPea
0

#5 Jag ska fråga han jag fick dom ifrån sså jag vet lite mer om dom och så ^^

PewPea
0

Dom är födda den 25 feb och mamma än slät och pappan är dubbelrex^^

Igår gick min älskade Kokain bort :'( så det var väl lite tur att jag hade med mig nya kompisar till Heroin. Kokain gick bort pga en medfödd sjukdom som gjorde att alla inälvorna till slut la ner, hon blev bara 4 månader och det var några av de bästa 4 månaderna i mitt liv <3

Presenterade dom för varann igår och nu ligger dom och myser i den stora buren REDAN :O Heroin älskade dom små knottarna redan efter första gången hon träffade dom och accepterade dom direkt, är det vanligt? :S

RIP Kokain <3

PewPea
0

Heroin, Morfin och Koffein <3

Allamej
0

Dom är då vanliga rexar :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

PewPea
0

Ja, det tänkte jag med. Så då blir dom inte nakna?

Allamej
0

Nej, dom kommer att bli lite glesa i pälsen när dom blir gamla men det är allt.

Lamina
0

#7 Det är mycket vanligare än motsatsen iaf.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

PewPea
0

Okie men hur vanligt är det att dom accepterar varann direkt, Heroin älskade knottarna direkt och beter sig lite som en mamma åt dom :)

cosmonita
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#14 Det är nog det allra vanligaste att råttor accepterar ungar direkt. Hör till ovanligheterna att det blir något strul.

Jättesöta råttor och som redan nämnt så finns det inget som tyder på att de skulle vara annat än vanliga rexade Kyss

PewPea
0

Hehe okie, var inställd på att det skulle bli strul mellan dom men det är bara kärlek :D Heroin har blivit adoptivmamma och gillar't :)