Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 3211 ggr
Magda
0

bur säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ferplast bur. Höjd 80 bredd ca 78 djup ca 49cm. Gnagd i hörn men inga hål. Rost på galler. Bilder kommer. Säljs till högstbjudande, vet ej nypris köpte den begagnad. Buren finns i onslunda.

myismyname
0

Säljer du barnet i gungan? ;)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Magda
0

liten miss med bild *s* men här kommer fler förhoppningsvis på buren

Magda
0

..

Magda
0

?

Magda
0

,

Magda
0

ev kan 2hyllplan och 1 rör följa med om jag hittar dem och intresse finns. Även dessa är väl använda ;) buren går helt klart att få snyggare med mer skrubbande..

ninfri
0

Såg en sån bur idag och nypriset låg på 1200 kr i den affären

Magda
0

ok, jag köpte den för 1000 kr men det var för några år och bitmärken sen.. Vad kan den vara värd tro? 500? 400? E det nån som e intresserad så kan ni ju pm:a bud :) kan tänka mig att köra den en bit mot bensinkostnad..

Denna kommentar har tagits bort.
Magda
0

hmm oj då blev visst dubbelt, skrev denna annonsen från mobilen och den strulade lite så det var väl därför..

sålänge det inte står ngt annat så finns buren kvar Skrattande

zyrsan
0

Det ser ut som en Ferplast Jenny. Om du bekräftar det kanske fler blir intresserade (lättare att få en visuell referens till buren då jag tycker den ser liten ut på bilden, men måtten stämmer)

Magda
0

det

Magda
0

det är en jenny :) har kollat upp det nu och det stämmer, men den ser lite ihoptryckt ut på bilden eftersom den är tagen med min mobil som inte är det bästa.. här syns den med några tillbehör i som jag kan tänka mig sälja ihop med buren om ngn är intresserad..

Magda
0

inte ett enda bud ännu Tungan ute

Magda
0

inget intresse alls? Jag ska köra till vittsjö i helgen och troligen osby nästa vecka om någon åt det hållet e intresserad så kan jag ta med. Lägger in den på blocket idag för 350 el hbj..

Magda
0

*putt* glömde lägga in på blocket, men ska göra det.. så den finns kvar än om ngn vill ha..

Lollo86
0

Jag är möjligtvis intresserad! kommer skaffa ett par råtthonor snart så jag är i behov av en bur! Jag kollade upp onslunda och såg att det ligger både i Uppsala och nere i Malmö men jag antar du det är där i Malmö då du skrev att du troligtvis ska åka till Osby.

Vad kan det kosta att skicka en sån bur? jag bor i Uppsala.

Verra
0

Jag behöver den också men bor mot Sthlm, lite långt att åka och tyvärr snordyrt att skicka..

Magda
0

det är Onslunda i södra skåne ja :)

synd att ni är så långt bort..skicka verkar vara jättedyrt eftersom den inte går att fälla ihop..

men om ni hittar ngn som ändå kör bil här nerifrån och upp så kanske det kan gå?

Magda
0

buren e kvar än iaf

Nicklasangora
0

jag är intreserad om du kan skicka den med bussgods :P

[Lec72]
0

Jag är eventuellt intresserad :-)

Bor i Ystad..

Vad var priset?

Magda
0

#22 oj förlåt! missade totalt ditt inlägg :/ nu har du säkert hittat en bur redan, men jag vet inte riktigt vad jag ska ta för denna buren, det är ju en del rost och en del gnag men fullt funktions duglig är den.. du får gärna ge ett bud.

Magda
0

kan ev vara intresserad av att byta till ett musvänligt terrarie Flört

Magda
0

är det någon som är intresserad så kan ni få den för 350kr om ni hämtar den snart.. det kan den väl vara värd tycker jag, finns inga hål i den iallafall Skrattande men isf är det bara ett rör som följer med.. kaninen har fått hyllorna

[Grobur]
0

jag köper din bur! =D ill be there! bor i uppsala så det vore nice om du kunde ta med den till staden, du får 50spänn då. ^^call me 0703941285 :*

mvh danielle

Magda
0

#26 den finns i Onslunda i södra skåne, så Uppsala kan jag inte ta den till ;)

[Grobur]
0

lol x) onslunda finns också nära uppsala. ajja trams trams tack iaf.