Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1344 ggr
Idrus
0

Råttillbehör?

Hej!

Vet ni någon bra "djuraffär" på nätet som säljer råttillbehör? Tycker det inte verkar finnas så stort utbud Rynkar på näsan

Besök gärna min blogg.

[lucke]
0

Crt Zoologiska har både fysiska butiker och webshop.

mikeiko
0

Ofta blir det ju att man köper "smågnagartillbehör" eller för iller. Just specifikt för råttor är inte alltid helt lätt att hitta, nej.

[Sara FE]
0

Jag tycker att zooplus.com har massvis med bra grejer. Men köper du träprodukter behöver de oftast sandpappras (och sedan tvättas grundligt, givetvis). Hängmattan jag köpte därifrån är bra mycket mer populär än de jag gör själv, så jag beställde några till att kunna byta med. ;)

myismyname
0

http://www.equinecaninefeline.com har rätt mycket grejer tycker jag :) Jag vet däremot inte hur det är att beställa därifrån eftersom jag aldrig gjort det själv. Det är U.K. i alla fall, så man slipper tull. :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Zakaraa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#4 Beställ inte därifrån.. Skitmycket strul iof har dom bytt ägare nu men jag litar inte alls på dom längre (tog för övrigt över 2 månader att få hem sakerna)

Jag har i alla fall svartlistat EquineCanineFeline..

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

myismyname
0

#5 Ojdå, det lät inget vidare!

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Fawo
0

Jag har köpt mycket av mina saker från CRT zoologiska. Har också hört att Bromma Zoo i Stockholm har mycket grejjer. Ska dit och kolla om ca 2 veckor :-)

// Fawo (;