Hängmattor
Tuggar era råttor oxå sönder hängmattorna?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Ja, honorna gör det.
Mina tjejer är hemska på spinta sina hängmattor, de får även tygbitar att boa med men de är ej nöjda de ska ha hängmattan att boa med oxå..
Nej, mina biter inte speiellt myket på hängmattorna.

I början gjorde de det, de gnagde av banden som den var upphängd med, men sen satte jag upp den med kedjor istället och nu låter de den vara

tips på enkel, billig hängmatta:
klipp till lagom storlek av en frotte handduk, alternativt köp tvättlappar på jysk. trä en säkerhetsnål i varje hörn och häng upp den i galler.
de blir ju kissade i lite då och då så jag har massor så jag kan byta ut och slänga eller ibland tvätta.
För mig är det ej hängarna de spintar utan det är själva hängmattan.
busiga bebisar gör det när jag inte släpper ut dem när de vill… annars är det sällan mina äter sönder hängmattorna… de har annat att gnaga på, som nötter och kvistar (nu på våren när fruktträd ska beskäras är det perfa att plocka in lite till djuren)
Jepp.
Rekordet ligger på en timme… xD
Fast det verkar gå åt andra hållet nu. De tuggigaste damerna är döda och bara en tant är kvar, resten är ynglingar som inte tuggar, vilket verkar ha smittat av sig på gamla Krull. Så vem vet, kanske får jag ha hela hängmattor i fortsättningen…
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
nepp mina e inte så tuggiga av sig fast hmm… dom gnagde av ena bandet som hängmattan var upphängd i, som tur var så satt dom inte i den då