Nu börjas de igen
Nu har de varit lugnt ett tag här hemma hos mig på sjukfronten. Men nyss så satt jag i soffan och hörde plötsligt hur en av mina tjejer började uber rossla och nysa rött. Jag har inte hört något litet rossel ens och jag sitter ändå jämte burarna hela tiden ( har datorn/tv väldigt nära djuren plus att jag vägrar gå ut för att de är kallt ute). Så imon ska man ringa veterinär och boka tid så jag kan få medicin till tjejen. Jag hoppas verkligen inte att hon blir så där som min Mamma råtta som fick sneskalle och allt. Lite paranoid är jag när de gäller mina älsklingar.
Nu ska man ner och laga lite mat till mig och koka lite te till tjejerna. Hopps hon dricker de. Hur vet ni att era dricker te som ni ger? Ger ni dem nytt te i några dagar i streck?
Ville bara skriva av mig lite, tycker de är så jobbigt när dem blir så sjuka. De är ju bara så att jag har byggt upp en vägg för dem så att dem har ett litet eget rum. Så att man kan vara säker på att dem inte får drag. Eller är de bara våren? Kanske något jag dragit in.
Jag märker att mina dricker sitt tee eftersom det blir en väldig rusning till flaskan när jag ger dom det. Sen tar det slut på 3-4 timmar, så jag vet att dom älskar det. Brukar inte ge tee så ofta eftersom jag tycker att dom dricker för mycket av det. Typ var annan, var tredje dag om någon är snorig/förkyld.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Va? Gillar de te så mycket? Får man fråga vad det är för te som ni brukar ge? Rött roibos? Nåt speciellt märke?
Mina verkar ju inte riktigt fatta grejen med te…