Utställnings information
Vad har hänt med srs egentligen?. Nästan ingen vet om att göteborg utställningen är i sthlm istället. En av domarna visste inte ens om det!.
Nu har jag massa folk som tror att Lucia utställningen kommer vara i sthlm som vanligt. Men det är också ändrat och kommer vara i hallstavik/edebo.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Är det någon som kommer att sälja råttungar på utställningen?
Ja men det har ju stått på srs hemsida ganska länge vad jag vet att Lucia utställningen kommer vara i Hallstavik/edabo ju, Och likadant med GP om det är den du menar med göteborgsutställningen..
Jag viste inte ens att Lucia utställningen brukar vara i stockholm.. Har stått Hallstavik hela tiden när jag sett det, står även i Husråttan att det är i Hallstavik
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

#1 Hör med utställningsansvarig.

Vem är utställningsansvarig? Det finns ingen info om utställningen på SRS hemsida.

#5, vilken utställning snackar du om?

Luciautställningen i Hallstavik
Luciautställningen står på förstasidan på www.rattsallskapet.se.
Skrolla ner en bit så ser du:)

#8 Ah, tack, jag kollade bara i kalendern xD
Jag ska ringa imorgon:)
Hoppsan, det är ju min hemtrakt!
Kan jag gå dit för att kolla in bara(utan mina råttor) eller hur funkar det?
Medarbetare på träning.ifokus

#10, jajjemen, om du har en tidsmaskin till hands så kan du nog ta dig till luciautställningen, ;)
Skämt å sido, det blir ju en ny utställning i Edebo i april, alla är välkomna att besöka och det kostar ingenting. (Men för att få ställa ut råttor måste man vara medlem i föreningen och ha sina råttor registrerade. :) )
ha ha tur för mig, (är lite kort på tidsmaskin just nu) att jag tänkte på Edebo utställningen :)
Men så bra, då måste jag gå! tack
Medarbetare på träning.ifokus