Russin
Av någon märklig anledning ratar mina grabbar russin. Inte en chans att minsta lilla russinsmula äts. Mina tidigare råttisar har ätit russin.. Vad kan detta bero på?
MIna gillar inte heller russin. Russin som är så gott.
Konstiga små djur, dom dära råttorna.. :)
haha smaken är som baken säger råttorna också ;)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Russin i för stora mängder är ju inte bra för njurarna, så att de ratar är nog bara bra :)
Prova med helt färska russin, hat de torkat i en mussli t.ex så blir de inte lika poppis. :)
Hakuna matata!

Konstigt! Mina äter gärna russin. Hm. Det DE ratar är grönsaker och frukt! "Usch, vi är väl inga kaniner heller, matte!!!" säger de förnärmat. :) Till slut, efter att ha vänt upp och ner på hela matskålen för att försäkra sig om att det inte finns godare saker längre ner, äter de upp grönsakerna och frukterna dock. Tack och lov!

Mina är likadana, russin går inte ner! Morötter å sånt går ner efter mycket protester och enbart när all annan färskmat är slut och helst det mesta torrfodret oxå. Kinkiga små eländen!
Qui dormit, non peccat
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När mina rådisar blev vrånga med maten så b´rukade jag mixa ihop allt i en enda sörja :P
Då dög det helt plötsligt med de där äckliga som annars pillades ut genom gallret och inte ens fick ligga kvar i buren ^^