Cosmonitas hemsida
http://www.cosmonita.se/rattindex1.htm
Vilken underbar hemsida! Massvis och massvis med foton och små roliga filmer och info om hennes råttor och råttungar. Och alla uppdateringar står på förstasidan också så att man ser på en gång när något nytt har kommit.
Blir inga råttor för mig på ett tag men följer ändå hennes kullars utveckling bara för att det är så roligt! hihi
Måste vara hemskt kul för den som köper råttor därifrån då det finns så mkt bilder på ungarna från att de var små!
Kände bara att jag ville säga det!
Älskar mina stora små vänner..
Ja Cosmonitas sida är fin. Men det är lite jobbigt att kika runt där.. man blir så bebissjuk! ;)

Som blivande råttägare till två små råttöser ur en av kullarna på den sidan så är det extra roligt att gå in och följa dem. Väntar med spänning på att ons 11/4 ska komma så att jag får hämta hem dem. Man känner sig lite delaktig i deras uppväxt när de finns så många bilder. 
Jessica
Mina råttor är ju med där :) Det är superkul!

Jättefin hemsida! :)
Tack alla för berömmet, fast ni gör mig lite generad 

#5 Hade så gärna köpt en råtta från dig! :D Men bor för långt bort =/ =(

#5 Haha, nä men det är så roligt med såna sidor så det vill man ju gärna sprida.
Jag som aldrig riktigt haft råttor tycker ju att det är kul att titta på såna här sidor där man liksom kan bekanta sig med råttan som sällskapsdjur. Men ursh vad sugen man blir också. Fast det får tyvärr vänta.
Men tänker hålla ögonen öppna efter framtida kullar. En dag kommer det att vara tillfälle för mig med! :)
Det är beundransvärt hur du orkar uppdatera din sida och hålla den fräsch! 
#8 Tack. Det beror mest på att jag gillar att fotografera råttorna. Annars skulle det väl inte finnas så många anledningar till att uppdatera ofta, det finns ju inte alltid så mycket nytt att berätta i ord. Sen när det finns en kull bebisar finns det också anledning att uppdatera, där händer det ju så mycket nästan från dag till dag + att bebisar är så söta att titta på 
mmm… en hemsida utan foton är ju ingen hemsa… 

#8 Ja det är helt otroligt!
Jag orkar uppdatera mina sidor typ en gång om året eller ännu mer sällan.