Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 730 ggr
RaGooN
0

Två mesar omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mew och Hina**

födelsedatum** 2010-10-27
färg, teckning o hårlag Båda två är Red Eyed Siamese Russian Blue Point, slätpälsade.
kön Flickor.
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 6/6
faderns namn, födelsedatum, vikt Snövit, 2008 (sommaren) Från djuraffär så vet ej säkert. Väger ca 500g. (Går ner eftersom han börjar bli gammal)
moderns namn, födelsedatum, vikt Curry, 2010-01-09. Väger ca 350g.
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Flickorna är uppfödda här och såldes sedan till en kompis. Men jag fick för en liten tid sedan tillbaka dem. De är lite lite underviktiga men jobbar på det. Jag vill att dem ska bo hos någon annan, men kan ingen köpa dem så har jag såklart kvar dem. Men grejen är att jag ska minska ner flickornas flock lite. 
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc De är lite mer skygga och undergivna. Men inte rädda. De kommer fram till buren och vill gärna komma ut. Mew (Smalare nos, lite mindre) är den som mest umgås med övriga flocken och springer gärna runt och kollar och busar när man har ute henne. Hina (Bredare nos, lite större) är den mer skygga som gärna håller sig för sig själv i huset i buren än ligger med dem andra. Hon har även dålig syn och svajar när hon ska kolla (Gungar fram och tillbaka). När hon är utanför buren springer hon direkt och lägger sig gömd och ligger kvar där en bra stund.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb 200kr för båda. Vill sälja dem tillsammans eftersom de varit tillsammans sedan födseln. De är inte registrerade i något.
ort där råttan/råttorna  finns Strömstad. Kan ta mig runtomkring i hela Västra Götaland. Göteborg är inga problem.
telnr, epost och alternativa kontaktsätt 0735828089  thearkfanet@hotmail.com 
Om annonsen ska vara låst eller ej
Ej låst

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)