Möbel köpes
Är på jakt efter en bokhylla/byrå/skåp eller annat som kan funka bra att bygga om till råttbur. Har kollat på alla loppisar här i stan, utan att hittat nåt, dom flesta är alldeles för korta på djupet.
Så, har du nåt som kan intressera mig, hör av dig :) Köper gärna en färdigbyggd bur om det skulle finnas. :)
Var bor du? Det är någon som skänker en jättefin sådan i Göteborg :)
Jag bor i Västervik, i Småland. Men kan tänka mig att åka en bit om jag hittar nåt jag verkligen gillar. :) Inte så jobbigt när man kan ta bilen :)
http://www.blocket.se/vi/11227125.htm?ca=15_s
Jag tycker iaf att den är väldigt fin.
Ååhh tusen tack för tipset! Har redan mailat henne om den, frågat om mått osv.. :) Hoppas den finns kvar.. :) Vilket klipp om man får den gratis till o me! ;D Då gör det ju absolut inget att man måste åka en bit för att hämta den :) Den såg jättefräsch ut .. :)
Ingen orsak, tyckte det var tråkigt om en så fin bur skulle slängas. Hoppas du får hem den och att dina råttor trivs i den!
Jo, precis.. jag skulle ha väldigt svårt för å slänga något sånt, speciellt om man då byggt det själv ^^ Hon hade inget telefonnr i annonsen , så får hoppas att hon kollar mailen ofta o att ingen annan hinner före =) Mina råttor skulle ju stormtrivas i den =)

Hur har det gått? Har du fått svar än? :)
Nae , fick inget svar, och annonsen är borttagen..
Men har vart på Ikea idag å köpt en hylla som jag ska bygga om till bur =) Ska bli såååå kul :D Kan knappt bärga mig tills jag kan sätta igång :D Köpte en maassa inredning också när jag ändå var igång =)

#8 Vad kul!
Glöm inte att visa bilder sedan! :)
Nejdå =) tänkte försöka få den klar i helgen, det är ju långhelg så då har man ju tid att fixa o dona lite =)