Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 3354 ggr
Arrowhead
0

Bebisar! :)

Va och hämtade två små tjejer idag, black hooded tror jag ?
Städade ur hela buren extra noga, bytte plats på saker och har köpt en ny mysig koja :)
Sen släppte vi ihop dom nya (som vi döpte till Ino & Bailey) med "gamlingarna" Lexie och Lusen, gick super, de vuxna märkte typ inte ens bebisarna, behandlade dom nästan som luft, inge bråk :)
 Så nu ligger Ino och Bailey och sover i buren, har inte släppt in de vuxna än men tror ni de oxå kmr gå lika bra? :)

r8ttanz
0

Grattis

:D

Arrowhead
0

Tackar ;) nu ska vi se hur de går i buren :)

r8ttanz
0

mm jag kan också ska få några killar till men i så fall får dom bo i källaren och då måste jag städa källaren dags att sätta igång :P

Arrowhead
0

Brukar de gå så enkelt för er med? inge bråk, inte ens ryggläggande, dom ligger och vilar som om dom känt varann i evigheter fast Ino och Bailey bara vart här 3 timmar? :)

OttoIsTheShit
0

så har jag haft det varje gång :P å ja har köpt 2 nya råttor i 2 omgångar..ibland har man tur

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Lamina
0

Alltid när jag har satt in nya bebisar har det bara nosats lite i baken sen har det varit bra med det. Oavsett om jag städat buren innan eller inte. Hade t.o.m. turen att ha en lika lätt intro med vuxna hannar en gång. ^.^

Grattis till dom nya småttingarna, btw, bebislycka är verkligen underbart. :p

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Arrowhead
0

okej, läst väldigt mycke om introduceringar där dom små KMR skrika lite och bli läggda på rygg så jag var lite orolig..
ja, helt klart underbart! dom e så små och söta, såå underbara! :D