Bebisar! :)
Va och hämtade två små tjejer idag, black hooded tror jag ?
Städade ur hela buren extra noga, bytte plats på saker och har köpt en ny mysig koja :)
Sen släppte vi ihop dom nya (som vi döpte till Ino & Bailey) med "gamlingarna" Lexie och Lusen, gick super, de vuxna märkte typ inte ens bebisarna, behandlade dom nästan som luft, inge bråk :)
Så nu ligger Ino och Bailey och sover i buren, har inte släppt in de vuxna än men tror ni de oxå kmr gå lika bra? :)

Grattis
:D
Tackar ;) nu ska vi se hur de går i buren :)

mm jag kan också ska få några killar till men i så fall får dom bo i källaren och då måste jag städa källaren dags att sätta igång :P
Brukar de gå så enkelt för er med? inge bråk, inte ens ryggläggande, dom ligger och vilar som om dom känt varann i evigheter fast Ino och Bailey bara vart här 3 timmar? :)
så har jag haft det varje gång :P å ja har köpt 2 nya råttor i 2 omgångar..ibland har man tur
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Alltid när jag har satt in nya bebisar har det bara nosats lite i baken sen har det varit bra med det. Oavsett om jag städat buren innan eller inte. Hade t.o.m. turen att ha en lika lätt intro med vuxna hannar en gång. ^.^
Grattis till dom nya småttingarna, btw, bebislycka är verkligen underbart. :p
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
okej, läst väldigt mycke om introduceringar där dom små KMR skrika lite och bli läggda på rygg så jag var lite orolig..
ja, helt klart underbart! dom e så små och söta, såå underbara! :D